Design Thinking (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024Toon rooster event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeCapelle aan den IJssel 8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024Toon rooster event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeEindhoven 8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024Toon rooster event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeLeusden 8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024Toon rooster event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeUtrecht 8 okt. 2024 tot 15 okt. 2024Toon rooster event 8 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 15 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeAmsterdam 4 dec. 2024 tot 11 dec. 2024Toon rooster event 4 december 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 11 december 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeCapelle aan den IJssel 4 dec. 2024 tot 11 dec. 2024Toon rooster event 4 december 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 11 december 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeEindhoven 4 dec. 2024 tot 11 dec. 2024Toon rooster event 4 december 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 11 december 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeLeusden 4 dec. 2024 tot 11 dec. 2024Toon rooster event 4 december 2024, 09:30-16:30, Leusden, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 11 december 2024, 09:30-16:30, Leusden, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
placeUtrecht 4 dec. 2024 tot 11 dec. 2024Toon rooster event 4 december 2024, 09:30-16:30, Utrecht, De basis van Design Thinking en het begrijpen van de uitdaging en de doelgroep event 11 december 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Ideeëngeneratie en het ontwerpen en testen van de oplossing |
Beschrijving
Omschrijving
Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.
Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service de…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving
Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.
Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, -
Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In
kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en
touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën,
- Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het
gekozen idee in een service design blue print, - Design Thinking en
Service Design tools, - Implementatie binnen de eigen organisatie
en succesfactoren, - Toepassing op basis van een eigen case, - De 5
stappen van Design Thinking: begrijp de klant, definieer de
uitdaging, creëer ideeën, prototype en test.
Doelgroep:
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer
experience: marketing managers, brand managers, e-commerce
managers, product managers, communicatie professionals, category
managers, online marketeers, content specialisten en UX
ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren
van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.
Vooropleiding:
De training kent geen voorvereisten.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.