VeriSM ™ Foundation eLearning Premium (incl. Online Examen)
"Zeer nuttige cursus die je het vermogen geeft om het grotere geheel te zien, verschillende servicemanagementmethoden en -frameworks en -standaarden op elkaar af te stemmen. Goede aanvulling op ITIL, of in plaats van ITIL? In ieder geval veel beter geprijsd :)" - 19-05-2024 17:59
"Zeer nuttige cursus die je het vermogen geeft om het grotere geheel te zien, verschillende servicemanagementmethoden en -frameworks en -stan… alles lezen - 19-05-2024 17:59
Beschrijving
VeriSM™ is een geïntegreerde servicemanagement aanpak, die speciaal ontwikkeld is om organisaties te ondersteunen in de nieuwe wereld van digitale producten en diensten. Met VeriSM™ Foundation cursus doet u in de volle breedte kennis op over alle onderwerpen in de VeriSM™ aanpak.
Deze kennis stelt u in staat om u te onderscheiden in projecten en initiatieven die als doel hebben in uw organisatie een geïntegreerde servicemanagement aanpak vorm te geven. Met het examenvoucher kunt u snel de opgedane kennis omzetten in het EXIN certificaat VeriSM™ Foundation. Dit certificaat geeft tevens een waardevolle toevoeging op uw Curriculum Vitae (CV).
Voor wie?
De VeriSM™ Foundation cursus en certifi…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
VeriSM™ is een geïntegreerde servicemanagement aanpak, die speciaal ontwikkeld is om organisaties te ondersteunen in de nieuwe wereld van digitale producten en diensten. Met VeriSM™ Foundation cursus doet u in de volle breedte kennis op over alle onderwerpen in de VeriSM™ aanpak.
Deze kennis stelt u in staat om u te onderscheiden in projecten en initiatieven die als doel hebben in uw organisatie een geïntegreerde servicemanagement aanpak vorm te geven. Met het examenvoucher kunt u snel de opgedane kennis omzetten in het EXIN certificaat VeriSM™ Foundation. Dit certificaat geeft tevens een waardevolle toevoeging op uw Curriculum Vitae (CV).
Voor wie?
De VeriSM™ Foundation cursus en certificering is bedoeld voor:
Professionals met een (IT) servicemanagement achtergrond, die willen begrijpen welke gevolgen innovatieve technologieën hebben voor de dienstverlening. Denk hierbij aan Big Data, Cloud, Blockchain en Internet of Things in combinatie met aanpakken als Lean, Agile, Scrum en DevOps.
Managers met een (IT) servicemanagement achtergrond, die willen begrijpen hoe de steeds veranderende managementpraktijken en technologieën het beste benut kunnen worden voor een efficiënte en effectieve dienstverlening.
Practische eLearning VeriSM™ Foundation
- 120 dagen toegang tot het platform
- 9 lessen (geluiden en dia's opgenomen door een geaccrediteerde trainer)
- Downloadbare pdf-documenten met dia's voor elke les
- 1 officieel proefexamen
Onze eLearning-training is erg praktisch. De training bevat casestudy's, interactieve oefeningen en een examen simulator om uw kennis te testen voordat u het echte examen gaat doen. Deze training heeft een slagingspercentage van bijna 100%.
De training is verdeeld in een aantal lessen, die toonaangevende
multimedia- en interactieve oefeningen combineren met theorie. Het
leren met deze elearning is leuk, praktisch en geeft u alle kennis
om het examen te slagen, maar ook om direct toe te passen in uw
werk en projecten.
Doelen VeriSM™ Foundation training
Na het volgen van de VeriSM ™ Foundation training kunt u o.a:
- De elementen van organisational governance beschrijven. (evaluate, direct & monitor)
- De impact van digitale transformatie op servicemanagement beschrijven
- De methoden omschrijven om team uitdagingen te overwinnen.
- De elementen van het VeriSM™ model definiëren
- Uitleggen hoe VeriSM™ servicemanagement opnieuw definieert.
- Uitleggen hoe VeriSM™ de ‘’management mesh’’ gebruikt om services te creëren en te ondersteunen.
- De belangrijkste concepten uitleggen en begrijpen wanneer u Agile, DevOps, SIAM™ of Lean kunt toepassen.
- De voordelen van automatisering, virtualisatie en de cloud uitleggen.
- De impact van big data, internet of things (IoT), mobile computing en Bring Your Own Device op Service Management omschrijven.
- Serverless computing, Artificial Intelligence, Robotic Process Automation (RPA), Machine Learning en containerisatie in verhouding tot Service Management uitleggen.
- De stappen herkennen om een verbeterprogramma op te starten op basis van VeriSM™
Onderwerpen VeriSM™ Foundation training
- De VeriSM™ Service organisation
- De VeriSM™ Service Culture
- De VeriSM™ People and Organizational Structure
- Het VeriSM™ Model
- De VeriSM™ Progressive Practices
- De VeriSM™ Innovative Technologies
- Getting started with VeriSM™
Examendetails VeriSM™ Foundation training
- Aantal multiple-choice vragen : 40
- Slagen doe je wanneer je 65% vragen goed hebt (26 van de 40)
- Taal examen: Engels en Nederlands
- Examenduur: 60 minuten
AVC
Bekijk onze website (addingvalue .nl) voor ons volledige aanbod van trainingen; zoals: AgilePM; AgilePM; Agile Scrum; AgileSHIFT; AWS; Better Business Cases (BBC); Change Management; CISM, CISSP; COBIT, DevOps; ITIL4; IT4IT; IPMA; ISO/IEC 27001; LeanIT; Management of Portfolios (MoP); Management of Risk (M_o_R); Management of Value (MoV); MSP; Paxis; PMI-ACP; PMI-RMP; PRINCE2; P3O; SAFe; Lean Six Sigma; Software Testing ISTQB; TOGAF; VeriSM en nog veel meer!
Wij hopen u ook te certificeren!
"Zeer nuttige cursus die je het vermogen geeft om het grotere geheel te zien, verschillende servicemanagementmethoden en -frameworks en -standaarden op elkaar af te stemmen. Goede aanvulling op ITIL, of in plaats van ITIL? In ieder geval veel beter geprijsd :)" - 19-05-2024 17:59
"Zeer nuttige cursus die je het vermogen geeft om het grotere geheel te zien, verschillende servicemanagementmethoden en -frameworks en -stan… alles lezen - 19-05-2024 17:59
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.