De Ondernemersschool

Adres:

Marksingel 2a

4811 NV Breda

5,8
Gemiddeld cijfer voor De Ondernemersschool
Gebaseerd op 43 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Dlr
Barbier allround
2
warning Barbier allround is niet meer beschikbaar

"Zojuist geprobeerd om contact te krijgen met de opleiding. Ik heb in augustus betaald voor een opleiding die, nu blijkt, al in juli failliet was! Ondernemersschool doet niks om dit op te lossen!! Er is niemand bereikbaar die je kan helpen. steeds als telefoniste mii doorverbind wordt verbinding verbroken!! Schandalig!" - 22-09-2020 09:18

"Zojuist geprobeerd om contact te krijgen met de opleiding. Ik heb in augustus betaald voor een opleiding die, nu blijkt, al in juli failliet… alles lezen - 22-09-2020 09:18

Beschrijving

Over Ondernemersschool Thuisstudie

We hebben als doel om jou als gemotiveerde student op een snelle en praktische manier een beroep te leren. Daarom leer je wat je in de praktijk daadwerkelijk nodig hebt, en krijg je begeleiding van iemand uit het vak. Daarna kun je met jouw diploma direct aan de slag. Of dat nu in loondienst is, of als zelfstandig ondernemer.

Wij zijn onderdeel van een internat…

Lees de volledige beschrijving

Over Ondernemersschool Thuisstudie

We hebben als doel om jou als gemotiveerde student op een snelle en praktische manier een beroep te leren. Daarom leer je wat je in de praktijk daadwerkelijk nodig hebt, en krijg je begeleiding van iemand uit het vak. Daarna kun je met jouw diploma direct aan de slag. Of dat nu in loondienst is, of als zelfstandig ondernemer.

Wij zijn onderdeel van een internationale opleidingsgroep die klassikale opleidingen en thuisstudies aanbiedt in diverse Europese landen. Deze stevige en beproefde basis maakt ons als jong en groeiend bedrijf zo succesvol op de Nederlandse markt.

De Ondernemersschool wil voor jou het verschil maken. We helpen je op weg met het vinden van je droombaan, het boosten van je carrière of het starten als zzp’er. We vinden het dan ook belangrijk dat jouw opleidingstraject vlot verloopt. Wil je weten wat je van ons kunt verwachten? Hieronder zie je wat ons, en daarmee ook jou als student, zo succesvol maakt.

1. Unieke Studiemethode

Praktisch is het kernwoord. Je wordt thuis klaargestoomd voor je nieuwe carrière door je persoonlijke professionele docent die zelf werkzaam is in het vak. De lesstof is altijd van hoge kwaliteit, overzichtelijk en praktijkgericht.

2. All-In Prijzen

Voordelig en geen verrassingen achteraf. Voor het genoemde collegegeld ontvang je het lesmateriaal, een jaar lang begeleiding van je persoonlijke docent, toegang tot de online leeromgeving en deelname aan het examen.

3. Erkende kwaliteit

Je behaalt een waardevol diploma. NHBO Thuiscursus is ingeschreven bij het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO), in het bezit van het ISO-9001 certificaat, lid van de NRTO en aangesloten bij de Associatie voor Examinering. Zo is onze kwaliteit gewaarborgd.

5,8
Gemiddeld cijfer voor De Ondernemersschool
Gebaseerd op 43 ervaringen
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Dlr
Barbier allround
2
warning Barbier allround is niet meer beschikbaar

"Zojuist geprobeerd om contact te krijgen met de opleiding. Ik heb in augustus betaald voor een opleiding die, nu blijkt, al in juli failliet was! Ondernemersschool doet niks om dit op te lossen!! Er is niemand bereikbaar die je kan helpen. steeds als telefoniste mii doorverbind wordt verbinding verbroken!! Schandalig!" - 22-09-2020 09:18

"Zojuist geprobeerd om contact te krijgen met de opleiding. Ik heb in augustus betaald voor een opleiding die, nu blijkt, al in juli failliet… alles lezen - 22-09-2020 09:18

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
X
1
warning Hondencoach is niet meer beschikbaar

"in de cursus staan spelfouten, ik kan al 2/3 weken geen gebruik maken van de website (dus geen opdrachten die gemaakt kunnen worden). in de cursus wordt gezegd dat het handig is als je eerst een andere cursus hebt gedaan gedragsgericht. wil je deze doen kost het vast ook weer veel geld. dit is tevens niet gezegd op de pagina van de cursus. er wordt veel vaktaal gebruikt. ik zou hier nooit meer een cursus doen, en het ook niemand aanraden." - 01-08-2020 10:33

"in de cursus staan spelfouten, ik kan al 2/3 weken geen gebruik maken van de website (dus geen opdrachten die gemaakt kunnen worden). in de … alles lezen - 01-08-2020 10:33

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Rianna Aasterud
1
warning Kaartleggen met Lenormand is niet meer beschikbaar

"Een lerares die afstandelijk en totaal niet geengageerd overkomt, onverschillig lijkt en niet meer moeite doet dan strikt noodzakelijk. Een niet bepaald klantvriendelijk email systeem waar je door de bomen het bos niet ziet. Een totaal in de mist gelopen examen door eenzijdige, kortzichtige en ontbrekende communicatie/informatie. Slechte opvolging en niet nakomen van afspraken. Verouderd en goedkoop studiemateriaal. " - 29-07-2020 11:14

"Een lerares die afstandelijk en totaal niet geengageerd overkomt, onverschillig lijkt en niet meer moeite doet dan strikt noodzakelijk. Een … alles lezen - 29-07-2020 11:14

Thoya Le
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Thoya Le
1
warning Administratief Medewerker is niet meer beschikbaar

"Ik heb hier al eerder mijn ervaring over gedeeld in maart over het NHBO, het zijn echt een stel oplichters. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug vanaf maart, en ook nog steeds hetzelfde verhaal net als bij de rest dat de betaling niet kan plaatsvinden door corona, wat echt dikke onzin is. de website is nu ook offline ben ik achtergekomen, en ook op facebook zijn ze niet meer te vinden. Op instagram kan ik ze nog wel vinden trouwens.

Ik heb een geschil ingediend bij de geschillencommissie, www.geschillencommissie.nl. Zij helpen je verder met de zaak want het NHBO is aangesloten bij de geschillencommissie. Op deze manier hebben jullie meer kans om je geld terug te krijgen voor de rest van de gedupeerden. " - 16-07-2020 11:19

"Ik heb hier al eerder mijn ervaring over gedeeld in maart over het NHBO, het zijn echt een stel oplichters. Ik heb nog steeds mijn geld niet… alles lezen - 16-07-2020 11:19

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Bianca van der Sloot
1
warning Medisch Secretariaat is niet meer beschikbaar

"Hier ook totaal geen goede ervaring en lees dat ik niet de enige ben!
Wacht ook al vanaf maart op een terugbetaling. En ook ik hoor alleen maar de smoezen dat het kantoor dicht is en dat er geen terugbetalingen worden gedaan. echt schaam jullie!! ik heb recht op mijn geld en ben echt klaar met die smoesjes!Maar eens even anders aan gaan pakken.." - 10-07-2020 14:13

"Hier ook totaal geen goede ervaring en lees dat ik niet de enige ben! Wacht ook al vanaf maart op een terugbetaling. En ook ik hoor alleen… alles lezen - 10-07-2020 14:13

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Akkie Meurkens
2
warning Social Media Marketing is niet meer beschikbaar

"Zeer slechte cursus, verouderde inhoud. Vooral de fysieke (zwart wit) map is zeer goedkoop en de inhoud verouderd. Online staat een ‘bijgewerkte’ map dus daar moet je maar uitzoeken wat nieuw is. Ook in deze map is de inhoud verouderd.
Er wort van alles uitgelegd, maar als je dit zelf wil toepassen op internet klopt er niks van en moet je het zelf maar uitzoeken.
Het is schandalig dat je op internet de "vernieuwde" lesmateriaal moet gaan opzoeken.
Wat heb je dan aan de verstuurde map?
De proefcursus is overigens in het kleur maar wat je thuis krijgt zijn A3 zwart kopietjes in een map.
Nooit geen cursus meer bij deze organisatie..
Ik overweeg nog om juridische stappen te gaan ondernemen want dit is geen up to date cursus.
" - 28-06-2020 20:36

"Zeer slechte cursus, verouderde inhoud. Vooral de fysieke (zwart wit) map is zeer goedkoop en de inhoud verouderd. Online staat een ‘bijgewe… alles lezen - 28-06-2020 20:36

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Marscha Smeets
Opleiding nooit kunnen starten
1
warning Weddingplanner is niet meer beschikbaar

"Gaan zeer slecht met hun studenten om. Ik heb op 7 Maart mijn geld terug gevraagd omdat de opleiding voor de 3e keer niet door ging. Hier zou ik eerst 3 weken op moeten wachten wat natuurlijk idioot lang is. En daarna zeggen ze dat ze ivm Corona en RIVM richtlijnen het geld nu niet terug kunnen betalen. Heb dit gecheckt bij het RIVM en dit is dus onzin. Ze willen het niet terug betalen. Waarschijnlijk omdat ze de middelen niet hebben maar niet het lef hebben omdat eerlijk te zeggen. En daarnaast ook gewoon niet reageren op mailtjes waarin ik vraag om de richtlijnen van het RIVM die ze uiteraard niet aan kunnen leveren omdat dat nergens op slaat. Dus ik zou zeggen ga NOOIT met ze in zee want en ze leveren niet en als je het dan annuleert betalen ze je niet terug. " - 23-06-2020 14:08

"Gaan zeer slecht met hun studenten om. Ik heb op 7 Maart mijn geld terug gevraagd omdat de opleiding voor de 3e keer niet door ging. Hier zo… alles lezen - 23-06-2020 14:08

starstarstar_borderstar_borderstar_border
Esther Cornec
Docent
4
warning Sportvoedingsadviseur is niet meer beschikbaar

"Ik herken de andere reviews over aan het lijntje houden. Ik heb me begin dec 2019 ingeschreven en zou met een sinterklaasactie ingeschreven. Dan kreeg je een bol.com bon van 50 euro... ik heb hem nog steeds niet binnen!!!! Meerdere mails en telefoontjes gedaan. Zeer slechte service. Tip als je een cursus zoekt: ik heb veel betere ervaringen met afstandsonderwijs in België. Eens maar nooit meer MHNO zeer onprofessioneel" - 25-05-2020 21:12

"Ik herken de andere reviews over aan het lijntje houden. Ik heb me begin dec 2019 ingeschreven en zou met een sinterklaasactie ingeschreven.… alles lezen - 25-05-2020 21:12

Thoya Le
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Thoya Le
1
warning Medisch Secretariaat is niet meer beschikbaar

"Op 2 maart had ik mij aangemeld voor de klassikale cursus medisch secretariaat. Na de aanmelding bedacht ik mij al vrij snel dat ik toch niet wilde doorgaan met de cursus, deze heb ik een week later geannuleerd.

Hierbij werd verteld dat ik mijn geld niet volledig terug zou krijgen. 25% van het totale bedrag van €619 zou ik dan kwijt zijn.

Het geld zou dan binnen 14 werkdagen gestort worden. Na 14 werkdagen nog steeds niet gestort, heb toen telefonisch contact opgenomen. De medewerker zei dat er een vertraging was en dat het 20 werkdagen kon duren vanwege het corona.

Na 20 werkdagen nog steeds niets, heb toen weer gebeld en weer zei de collega dat er een vertraging was en dat dit keer de kantoren dicht waren en dat ze 20 april weer werkzaam zijn.

Na 20 april weer contact opgenomen,
De werknemer vertelde dat er opnieuw vertraging was en dat ik het geld binnen een week of twee maximaal kon verwachten.

Op 1 mei nog steeds niets ontvangen! Toen heb ik ze gemaild en kreeg te horen dat de kantoren dicht blijven vanwege het corona terwijl ze eerder aangaven dat ze 20 april weer werkzaam zouden zijn en dat ze nu dus ook mijn uitbetaling niet kunnen doen.

Ik voel me aan het lijntje gehouden! Wat ik heel vreemd vind is dat ze ook zeggen dat ze de opdracht hebben gegeven aan de boekhouder om mijn bedrag terug te storten, maar dit niet meer door kan gaan omdat ze nog steeds dicht zijn. Dit kan toch ook vanuit huis gedaan worden? De meeste bedrijven werken nu vanuit huis vanwege het corona. En zeker als boekhouder is dit vanuit huis te doen.

Ik heb het gevoel dat ze tijd aan het rekken zijn en mij aan het lijntje houden.
Zo komen ze heel onbetrouwbaar en onprofessionneel over!" - 01-05-2020 18:46

"Op 2 maart had ik mij aangemeld voor de klassikale cursus medisch secretariaat. Na de aanmelding bedacht ik mij al vrij snel dat ik toch nie… alles lezen - 01-05-2020 18:46

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
F. de Jong
niet relevant
1
warning Taarten Maken is niet meer beschikbaar

"Het aanmelden ging erg makkelijk, ik had de boeken ook snel binnen en kreeg er zelfs nog een boek over het starten van je eigen onderneming bij.
Het boek zelf vind ik tot nu toe (tot hoofdstuk 5) onder niveau. Er wordt niet dieper ingegaan op bijvoorbeeld het nut van een bepaald ingrediënt en het effect op je taart.
Informatie die er instaat is vertaald uit het Belgisch en dus niet altijd grammaticaal juist. Ook staat er verkeerde informatie in over voedselallergieën.
Tot heb ik na een maand nog steeds geen reactie van mijn docent, terwijl er 48 uur voor staat. Heb al twee keer een klacht ingediend, maar dit heeft tot op heden geen effect gehad." - 10-02-2020 20:14

"Het aanmelden ging erg makkelijk, ik had de boeken ook snel binnen en kreeg er zelfs nog een boek over het starten van je eigen onderneming … alles lezen - 10-02-2020 20:14

Beste F. de Jong,
Hartelijk bedankt voor jouw reactie. Wij hebben al diverse malen hierover contact met jou gehad. Ook wij vinden de situatie die is ontstaan enorm vervelend en wij proberen met alle mogelijke middelen die we hebben de docent te bereiken. Dit monitoren wij ook constant voor jou. Zoals al reeds aan jou toegezegd krijg je uiteraard alle tijd gecompenseerd. We hebben al reeds de begeleiding van jouw docent met 1 maand voor jou verlegd.

- 10-02-2020 20:14
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Eva Hageman
1
warning Weddingplanner is niet meer beschikbaar

"Ik heb deze studie, samen met mijn moeder, thuis gedaan en heb de boeken erbij gekocht. Deze boeken waren op tijd ontvangen, dus dat was fijn. De boeken zelf waren echter erg, maar dan ook echt heel slecht. Om het kort te omschrijven was alles letterlijk vertaald uit het Belgisch, waardoor er teksten in stonden die niet relevant zijn voor de Nederlandse student, zoals Belgische verzekeringen etc. Hierdoor mis je ook een deel van de benodigde kennis omdat er bijvoorbeeld niet in staat welke verzekeringen in Nederland nodig zijn. Ook waren er, vaak, grote stukken tekst lastig of erg moeilijk te lezen omdat het geen kloppend Nederlands was. Ook stonden er veel taalfouten en slechte vertalingen in.

Tijdens het examen moesten wij een draaiboek maken en een budget uitschrijven, hier staat in het boek geen voorbeeld van in. Ook hadden wij veel te weinig tijd, waardoor we het tentamen niet af kregen. Ik heb 14 (!!!) keer moeten bellen om het herkansing cijfer te krijgen, omdat dit niet werd doorgegeven door de docent. De herkansing moesten wij drie keer opnieuw versturen en we hebben ruim een maand moeten wachten op het cijfer. In de mail die zij kreeg na haar hertentamen stond dat ze de uitslag binnen een week kreeg, toen ik belde werd dat twee weken en uiteindelijk hebben wij dus ruim een maand moeten wachten.

Evlin Smeets reageerde amper tot heel laat op haar mail, dus daar hadden we ook weinig aan.

Al met al vind ik het uitermate teleurstellend hoe deze thuisstudie in elkaar zit en hoop ik mensen te kunnen waarschuwen als ze twijfelen of ze een studie moeten volgen bij NHBO. Ik twijfelde namelijk ook door de negatieve recensies, maar ik heb het toch gedaan en hier onwijs veel spijt van gehad. " - 02-12-2019 14:18

"Ik heb deze studie, samen met mijn moeder, thuis gedaan en heb de boeken erbij gekocht. Deze boeken waren op tijd ontvangen, dus dat was fij… alles lezen - 02-12-2019 14:18

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Ewoud De Boer
1
warning Antiekhandelaar is niet meer beschikbaar

"Je merkt duidelijk dat de schrijver een kunstenaar is, en geen antiekhandelaar. Met de titel en infopagina wordt de verwachting gewekt dat het over antiek, taxatie e.d. gaat. Toch gaat veruit het grootste gedeelte over kunstgeschiedenis. Ik mis antiek en taxatie vrijwel volledig.

Inhoudelijk gaat de cursus wat betreft 'antiek' niet veel dieper dan basis kunstgeschiedenis van het voortgezet onderwijs. Wél gaat het boek dieper in op een aantal kunststromen en manieren van schilderen.
Dit valt helaas niet in lijn met de verwachting die NHBO mij heeft gewekt.

Oja, het cursusmateriaal zit vol spellings- en grammaticafouten. Een enkeling is niet erg, maar wanneer dit meerdere malen per pagina voor komt ervaar ik dit als storend. NHBO toont een passieve houding wanneer ik dit aan kaart.

Interesse in kunst/antiek? Koop het geschiedenis en/of kunstgeschiedenis lesboek voor het middelbaar onderwijs. Die boeken zijn inhoudelijk breder, sterker onderbouwd en een stuk goedkoper." - 08-04-2019 08:06

"Je merkt duidelijk dat de schrijver een kunstenaar is, en geen antiekhandelaar. Met de titel en infopagina wordt de verwachting gewekt dat h… alles lezen - 08-04-2019 08:06

starstarstarstarstar
S. van Bergen
10
warning Autisme Coach is niet meer beschikbaar

"Het was een leuke en nuttige opleiding voor mij als docent in het basisonderwijs! De stof is erg uitgebreid en op een boeiende manier gebracht. De opleiding lijkt me zeer geschikt voor alle docenten of mensen die coaching willen geven. Maar ook wanneer je bijvoorbeeld een kind met autisme hebt, is het erg nuttig en herkenbaar vanwege de duidelijke uitleg en praktische voorbeelden. Ik vind het een aanrader en heb er zeker iets aan!" - 07-03-2019 13:00

"Het was een leuke en nuttige opleiding voor mij als docent in het basisonderwijs! De stof is erg uitgebreid en op een boeiende manier gebrac… alles lezen - 07-03-2019 13:00

starstarstarstarstar
J Mack
Yoga docent
10
warning Yoga Docent is niet meer beschikbaar

"Ik heb de thuisstudie voor yoga docent gedaan.Wat heb ontzettend veel geleerd van deze opleiding. Het is wel zo dat jezelf hier vindingrijk in moet zijn. Dwz,kijk of je een stageplek kan krijgen,veel oefent thuis en mensen krijgt om mee te oefenen. Dan haal je 100% van je opleiding,wat inhoudt veelal oefenen.Inmiddels geef ik nu outdoor yogasessies en workshops. De deelnemers ervaren het als een mooi balans tussen inspanning en ontspanning en komen even tot zichzelf. Dezse opleiding is echt een toegevoegde waarde,een aanrader!" - 29-05-2018 13:06

"Ik heb de thuisstudie voor yoga docent gedaan.Wat heb ontzettend veel geleerd van deze opleiding. Het is wel zo dat jezelf hier vindingrijk … alles lezen - 29-05-2018 13:06

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
R Sloof
1
warning Honden- en Kattenpension starten is niet meer beschikbaar

"Sinds 2 maanden bezig met de cursus. Tot nu toe zeer teleurstellende ervaring met de docente. Ik krijg geen antwoord op gestelde vragen. Na mijn eerste mail kreeg ik na 2 weken antwoord dat ze ziek was en geen pc bij de hand had. Op vervolg mail geen antwoord gekregen. Ik kijk zelf maar de oefeningen na. Verder staat er ook niets in de leeromgeving. Ik heb nu dus alleen een map met tekst en slecht gekopieerde afbeeldingen. Erg teleurstellend. Op mailcontact met de administratie krijg ik overigens wel snel antwoord. " - 13-04-2018 20:43

"Sinds 2 maanden bezig met de cursus. Tot nu toe zeer teleurstellende ervaring met de docente. Ik krijg geen antwoord op gestelde vragen. Na… alles lezen - 13-04-2018 20:43

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Irina van Adrichem
eigenaar
1
warning Bloemist is niet meer beschikbaar

"De administratie van dit bedrijf is erg vriendelijk, altijd klaar om te helpen, altijd snelle antwoorden.
Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn docent van Bloemschikken (Eigen Bloemenzaak Starten). Docent heeft het te druk, geeft helemaal geen antwoorden voor de theoretische vragen, dus alleen scores voor de werkstukken en dat gaat ook vreemd. Ook niet altijd vriendelijk, maakt beledigende opmerkingen in haar commentaar.
Ook een minpunt is dat het boek meestal zwarte-witte foto's heeft. Dat is een beetje moielijk met bloemen, je moet de kleuren moeten zien.
Na 1,5 maand besloot ik deze cursus te stoppen. Tijd voor niets.
Mijn advies is voor deze opleiding een ander bedrijf te kiezen. " - 10-10-2017 21:07

"De administratie van dit bedrijf is erg vriendelijk, altijd klaar om te helpen, altijd snelle antwoorden. Helaas kan ik dat niet zeggen ove… alles lezen - 10-10-2017 21:07

starstarstarstarstar
A Belfor
10
warning Sportcoach is niet meer beschikbaar

"Dank jullie wel, ja dank jullie wel... Geweldige onderwijs mogelijkheden bied jullie onderwijsinstelling met natuurlijk een boel interessante opleidingen. Ik heb andere kennissen en familieleden ook op de hoogte gestelt van de mogelijkheden die jullie bieden. De opleiding was wel interessant maar veel om onderwerpen om te leren en vooral om te begrijpen. Ik zie zelf over het algemeen gesproken niet echt enige verbeter punten.

Nog maals hartelijk dank en in november begin ik aan tevens aan de opleiding 'Sportvoeding' dan wel 'Gewicht coach'?!" - 04-10-2017 14:09

"Dank jullie wel, ja dank jullie wel... Geweldige onderwijs mogelijkheden bied jullie onderwijsinstelling met natuurlijk een boel interessant… alles lezen - 04-10-2017 14:09

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
van den Heuvel
1
warning Imagoconsulent is niet meer beschikbaar

"Ik wilde een cursus doen bij https://www.thuiscursus.nl ofwel via
https://www.facebook.com/NHBO.nl/

Ik ben een link tegengekomen voor 15% korting bij aanmelding, waar geen datum bij stond. Ik kreeg te horen na contact dat t een oude link betrof en de korting niet te geven was. (na een dankje voor het melden. Uit coulance had men kunnen overwegen de korting toe te kennen. De klantenservice was na deze conclusie uitermate grof en beledigend.

Ik heb besloten niet meer via Ondernemersschool te studeren..." - 19-09-2017 10:03

"Ik wilde een cursus doen bij https://www.thuiscursus.nl ofwel via https://www.facebook.com/NHBO.nl/ Ik ben een link tegengekomen voor 15… alles lezen - 19-09-2017 10:03

Beste, zoals al eerder met je gecommuniceerd is de kortingsactie van 15% die je op Facebook hebt gezien een tijdelijke actie geweest. Er stond op de afbeelding van de actie zelfs een duidelijke eindtijd. De actie geeft gelopen van 28 augustus t/m 10 september 2017. Je hebt ons na 10 september hierover benaderd. Het zou niet eerlijk zijn tegenover andere studenten jou alsnog de korting te geven.

- 19-09-2017 10:03
starstarstarstarstar_half
I Kross
9
warning Sport- en Bewegingscoach (Allround) is niet meer beschikbaar

"De opleiding vond ik leerrijk en direct in de praktijk toepasbaar.
Vanuit thuis studeren geeft je de mogelijkheid de studiemomenten flexibel in te delen.
De digitale leeromgeving en studentplatform zijn handige bronnen van extra studie martiaal, c.q. informatie en efficiënt voor snelle communicatie met docenten en medecursisten. Het huiswerk is via deze bronnen makkelijk in te sturen en je kunt feedback van de docent ook in de zelfde digitale omgeving vinden. De mogelijkheid om het hele jaar door examen af te kunnen leggen geeft rust omdat je weinig met geperiodiseerde examen deadlines te maken hebt. Tevens zijn de opleidingsconsulenten klantvriendelijk, klantgericht en heel behulpzaam. Een klein advies is om de studie belastinguren voor cursisten die naast hun studie een baan en een gezin hebben wat realistischer voor te spiegelen. Die waren voor mij anders dan het gemiddelde." - 26-05-2017 10:52

"De opleiding vond ik leerrijk en direct in de praktijk toepasbaar. Vanuit thuis studeren geeft je de mogelijkheid de studiemomenten flexibe… alles lezen - 26-05-2017 10:52

starstarstarstarstar_half
Ingrid van N.
9
warning Pedicure is niet meer beschikbaar

"De thuiscursus heb ik als fijn ervaren.
Je kunt je eigen tempo bepalen.
De lesstof is goed opgebouwd en wordt duidelijk omschreven.
De vragen en antwoorden na elk hoofdstuk op het platform is zeker voor je zelf een goede controle.
Bij vragen goede feedback van docente en de medewerkers van het kantoor te Breda.

De mogelijkheid om aan een praktijkdag mee te kunnen doen zou een goede aanvulling kunnen zijn op deze thuiscursus.

Kortom een zeer tevreden cursist." - 12-04-2017 11:20

"De thuiscursus heb ik als fijn ervaren. Je kunt je eigen tempo bepalen. De lesstof is goed opgebouwd en wordt duidelijk omschreven. De … alles lezen - 12-04-2017 11:20

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.