Analytics - advanced
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Analytics - advanced
Na het volgen van deze training ben je bekend met alle facetten van event tracking. Daarnaast ben je in staat om zelf dashboards te maken in Google Analytics en instrumenten te implementeren waarmee je jouw business resultaten kunt meten en maximaliseren.
De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:
Goals and event tracking
Hoe meet je nou in Google Analytics of je website bezoekers het gedrag vertonen dat jij graag zou zien? Hiervoor kun je doelen instellen en / of event tracking implementeren. We zien hoe dit werkt.
Segmentation advanced (ReqExp)
Alle ins- en outs over Segmenten in Google Analytics komen aan bod.
E-commerce
Op iedere website kun j…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Analytics - advanced
Na het volgen van deze training ben je bekend met alle facetten van event tracking. Daarnaast ben je in staat om zelf dashboards te maken in Google Analytics en instrumenten te implementeren waarmee je jouw business resultaten kunt meten en maximaliseren.
De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:
Goals and event tracking
Hoe meet je nou in Google Analytics of je website bezoekers het gedrag vertonen dat jij graag zou zien? Hiervoor kun je doelen instellen en / of event tracking implementeren. We zien hoe dit werkt.
Segmentation advanced (ReqExp)
Alle ins- en outs over Segmenten in Google Analytics komen aan bod.
E-commerce
Op iedere website kun je Google Analytics implementeren, maar er bestaat een groot verschil tussen E-commerce en overige websites. Daarom heeft Google een E-commerce module aan Google Analytics toegevoegd.
Custom dashboards
Zodra je de nodige ervaring hebt met Google Analytics en dus precies weet welke rapporten voor jouw organisatie het belangrijkst zijn, kun je deze verwerken in je eigen custom dashboards. In de training leer je alles over de mogelijkheden hiervan.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.