Telefonische acquisitie / leadgeneratie
Beschrijving
Trainingen bij Lead2Meet onderscheiden zich van veel andere aanbieders doordat ze zeer praktisch van aard zijn. Niet horen, maar doen! In plaats van luisteren naar de trainer, wordt de deelnemer continu geprikkeld en zelf aan het werk gezet. Leren door doen werkt nog steeds beter dan passief iets tot je nemen. DAt ervaren onze deelnemers iedere keer weer opnieuw.
In deze praktische incompany training leren deelnemers in één dag tijd hoe zij op een succesvolle manier telefonisch nieuwe leads kunnen benaderen, een verkoopgesprek kunnen voeren of hoe ze meer kunnen verkopen aan bestaande klanten. Per aanvraag wordt de insteek gekozern die het beste past bij de doelstellingen van het bedrijf. Een gedeelte van de dag bestaat uit theorie, maar dit puur ter ondersteuning van het praktische gedeelte, dat bestaat uit zowel rollenspelen alsook het daadwerkelijk benaderen van eigen leads of het voeren van inkomende gesprekken. Er wordt veel geoefend en na ieder gesprek wordt geëvalueerd. Bovendien wordt, indien gewenst, aandacht besteed aan het samenstellen van…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Trainingen bij Lead2Meet onderscheiden zich van veel andere aanbieders doordat ze zeer praktisch van aard zijn. Niet horen, maar doen! In plaats van luisteren naar de trainer, wordt de deelnemer continu geprikkeld en zelf aan het werk gezet. Leren door doen werkt nog steeds beter dan passief iets tot je nemen. DAt ervaren onze deelnemers iedere keer weer opnieuw.
In deze praktische incompany training leren deelnemers in één dag tijd hoe zij op een succesvolle manier telefonisch nieuwe leads kunnen benaderen, een verkoopgesprek kunnen voeren of hoe ze meer kunnen verkopen aan bestaande klanten. Per aanvraag wordt de insteek gekozern die het beste past bij de doelstellingen van het bedrijf. Een gedeelte van de dag bestaat uit theorie, maar dit puur ter ondersteuning van het praktische gedeelte, dat bestaat uit zowel rollenspelen alsook het daadwerkelijk benaderen van eigen leads of het voeren van inkomende gesprekken. Er wordt veel geoefend en na ieder gesprek wordt geëvalueerd. Bovendien wordt, indien gewenst, aandacht besteed aan het samenstellen van een geschikte leadlijst. Verder kunnen ook de daadwerkelijke verkoopgesprekken worden getraind. Voor de binnendienstmedewerkes zal meer de nadrukk liggen op de upselling en het omgaan met klachten en bezwaren. Deze training is uitermate geschikt voor: Accountmanagers, commercieel medewerkers binnendienst, customer support medewerkers, ZZP ondernemers, baliemedewerkers etc. Na deze training zijn deelnemers zekerder van hun zaak, hebben zij vele praktische tips en adviezen ontvangen en kunnen ze op een andere manier gaan verkopen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.