Digitale transformatie & innovatie (Navigeren)

Niveau
Tijdsduur

Digitale transformatie & innovatie (Navigeren)

I-Knowledge
Logo van I-Knowledge

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Digitale transformatie raakt uw organisatie van binnen en van buiten. Het is daarmee een holistisch vraagstuk. Wat is uw bestaansrecht en hoe staat dit in relatie met de behoefte van uw klanten? Definieer hoe digitalisering aan klantbehoeften gaat bijdragen. Vertaal dit naar de juiste uitgangspunten, architectuur, programma’s, projecten en activiteiten. Visualiseer dit op een simpele en overtuigende wijze en begin klein! Vertaal activiteiten naar de belangrijkste vaktechnische competenties voor uw organisatie en maak dit meetbaar. Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw mensen en ga samen van start. Het zijn uw mensen die het moeten doen!

  • Begrijpen van vijf essentiële onderdelen die u inzic…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Digitale transformatie raakt uw organisatie van binnen en van buiten. Het is daarmee een holistisch vraagstuk. Wat is uw bestaansrecht en hoe staat dit in relatie met de behoefte van uw klanten? Definieer hoe digitalisering aan klantbehoeften gaat bijdragen. Vertaal dit naar de juiste uitgangspunten, architectuur, programma’s, projecten en activiteiten. Visualiseer dit op een simpele en overtuigende wijze en begin klein! Vertaal activiteiten naar de belangrijkste vaktechnische competenties voor uw organisatie en maak dit meetbaar. Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw mensen en ga samen van start. Het zijn uw mensen die het moeten doen!

  • Begrijpen van vijf essentiële onderdelen die u inzicht geven in uw specifieke klantbehoeften. 
  • Begrijpen hoe klantdata ingezet kan worden om klantervaringen voortdurend te verbeteren.
  • Definiëren hoe klantinteracties via verschillende kanalen tot optimale klantervaringen leiden. 
  • Definiëren hoe klantervaringen met behulp van digitaliseringsprojecten vorm & inhoud krijgen. 
  • Definiëren van een raamwerk voor de besturing van digitaliseringsprojecten.
  • Kies een simpele visualisatie en communicatie stijl die aansluit bij wat uw organisatie elke dag doet. 
  • Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw medewerkers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.