Digitale transformatie & innovatie (Navigeren)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van I-Knowledge

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Nijmegen, Utrecht, Zwolle
12 apr. 2019 tot 26 apr. 2019
Nijmegen, Utrecht, Zwolle
29 apr. 2019 tot 13 mei. 2019
Nijmegen, Utrecht, Zwolle
22 mei. 2019 tot 5 jun. 2019
Nijmegen, Utrecht, Zwolle
14 jun. 2019 tot 22 jun. 2019

Beschrijving

Digitale transformatie raakt uw organisatie van binnen en van buiten. Het is daarmee een holistisch vraagstuk. Wat is uw bestaansrecht en hoe staat dit in relatie met de behoefte van uw klanten? Definieer hoe digitalisering aan klantbehoeften gaat bijdragen. Vertaal dit naar de juiste uitgangspunten, architectuur, programma’s, projecten en activiteiten. Visualiseer dit op een simpele en overtuigende wijze en begin klein! Vertaal activiteiten naar de belangrijkste vaktechnische competenties voor uw organisatie en maak dit meetbaar. Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw mensen en ga samen van start. Het zijn uw mensen die het moeten doen!

  • Begrijpen van vijf essentiële onderdelen die u inzic…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Digitale transformatie raakt uw organisatie van binnen en van buiten. Het is daarmee een holistisch vraagstuk. Wat is uw bestaansrecht en hoe staat dit in relatie met de behoefte van uw klanten? Definieer hoe digitalisering aan klantbehoeften gaat bijdragen. Vertaal dit naar de juiste uitgangspunten, architectuur, programma’s, projecten en activiteiten. Visualiseer dit op een simpele en overtuigende wijze en begin klein! Vertaal activiteiten naar de belangrijkste vaktechnische competenties voor uw organisatie en maak dit meetbaar. Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw mensen en ga samen van start. Het zijn uw mensen die het moeten doen!

  • Begrijpen van vijf essentiële onderdelen die u inzicht geven in uw specifieke klantbehoeften. 
  • Begrijpen hoe klantdata ingezet kan worden om klantervaringen voortdurend te verbeteren.
  • Definiëren hoe klantinteracties via verschillende kanalen tot optimale klantervaringen leiden. 
  • Definiëren hoe klantervaringen met behulp van digitaliseringsprojecten vorm & inhoud krijgen. 
  • Definiëren van een raamwerk voor de besturing van digitaliseringsprojecten.
  • Kies een simpele visualisatie en communicatie stijl die aansluit bij wat uw organisatie elke dag doet. 
  • Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw medewerkers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.