Sales training: social selling voor b2b account managers
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Sales.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."De training was uitgebreid en voldoende specifiek. David is een enthousiaste trainer. Hij is bevlogen met zijn vak. Goede trainingsopbouw, persoonlijk, duidelijk en leerzaam. Ik kan David zeker aanbevelen aan anderen." - 30-12-2020 09:47
"De training was uitgebreid en voldoende specifiek. David is een enthousiaste trainer. Hij is bevlogen met zijn vak. Goede trainingsopbouw, p… alles lezen - 30-12-2020 09:47
Beschrijving
Het programma
De kapstok van het Social Selling programma wordt gevormd door het Social Selling plan. deelnemers bepalen, vaak in overleg met management en collega´s, wat hun ambities zijn op social selling vlak en hoe zij die ambities praktisch vorm geven.
De inhoud
In het consultative selling programma komen de volgende onderwerpen aan bod:
Doelen en succes signalen: met het Social Selling plan wordt gericht op de aankomende 3 maanden. Deelnemers bepalen vooraf welke doelen zij nastreven en hoe het slagen daarvan terug te zien is in hun commerciële resultaten.
Rolmodellen, partners en concurrenten: het identificeren van rolmodellen, partners en concurrenten en het online volgen leer…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het programma
De kapstok van het Social Selling programma wordt gevormd door het Social Selling plan. deelnemers bepalen, vaak in overleg met management en collega´s, wat hun ambities zijn op social selling vlak en hoe zij die ambities praktisch vorm geven.
De inhoud
In het consultative selling programma komen de volgende onderwerpen aan bod:
Doelen en succes signalen: met het Social Selling plan wordt gericht op de aankomende 3 maanden. Deelnemers bepalen vooraf welke doelen zij nastreven en hoe het slagen daarvan terug te zien is in hun commerciële resultaten.
Rolmodellen, partners en concurrenten: het identificeren van rolmodellen, partners en concurrenten en het online volgen leert deelnemers welke uitingen er mogelijk zijn online.
Kern-thema en non-thema: deelnemers denken na met welke onderscheidende thema(´s) zij zich online willen verbinden en zorgen dat hun uitingen in lijn blijven met dit kernthema.
Vier typen content: er wordt nagedacht welke content gedeeld kan worden en hoe deze uitingen verdeeld zijn over de vier contenttypen van Robert Rose
Kanalen keuze: beter één kanaal goed dan, vier kanalen half. Deelnemers besluiten waar zij het beste hun doelgroep treffen.
Frequentie en tijdsbesteding: aan de hand van eerder gestelde doelen wordt bepaald hoeveel tijd daarmee gemoeid is en in welke frequentie de deelnemer aanwezig wil zijn op de socials.
Het Social Selling Plan is een levend document dat b2b sales professionals ondersteunt een grote sprong te maken in sales effectiviteit.
"De training was uitgebreid en voldoende specifiek. David is een enthousiaste trainer. Hij is bevlogen met zijn vak. Goede trainingsopbouw, persoonlijk, duidelijk en leerzaam. Ik kan David zeker aanbevelen aan anderen." - 30-12-2020 09:47
"De training was uitgebreid en voldoende specifiek. David is een enthousiaste trainer. Hij is bevlogen met zijn vak. Goede trainingsopbouw, p… alles lezen - 30-12-2020 09:47
"David is prettig in de omgang en weet op een rustige wijze zijn kennis over te dragen.
Tijdens twee individuele en twee groepstrainingen hebben we een sociale selling plan opgesteld en alle facetten geconcretiseerd.
In de periode daarna heb ik mijn LinkedIn profiel uitgebouwd en meer interactie met mijn netwerk tot stand gebracht waarmee ik in staat was nieuwe zakelijke kansen te creëren." - 22-12-2020 11:31
"David is prettig in de omgang en weet op een rustige wijze zijn kennis over te dragen. Tijdens twee individuele en twee groepstrainingen … alles lezen - 22-12-2020 11:31
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.