ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000 (ook Live Online)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 266 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam of virtueel / live online
apr. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam of virtueel / live online
mei. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam of virtueel / live online
jun. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Doelgroep
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en hun managers.

Inhoud van de training
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op profesisoneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO/ IEC 20000, Kwaliteitsmanagement, HACCP, ISO 27001 en ISO 14001.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Doelgroep
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en hun managers.

Inhoud van de training
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op profesisoneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de praktijkgerichte code om IT service management te kunnen praktiseren.

U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:

  • U kunt vragen stellen
  • De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
  • U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
  • U hoeft niet te reizen

Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!



Onderwerpen
Het belang van Service Quality Management, kwaliteitseisen, praktijkcode voor IT Service Management.

Context
De module IT Service Management Foundation maakt deel uit van het EXIN ITSM kwalificatieprogramma en is een voorwaarde voor deelname aan de hoger gekwalificeerde examens van het programma.

Voorkennis en niveau
Kennis op niveau van ITIL foundation wordt verondersteld, MBO

Examenonderwerpen
1. De kwaliteitsbenadering van IT-service management
2. De processen voor Alignement van IT en de business en hun relatie
3. De Delivery, Control en Support processen en hun relaties
4. Het management en de verbetering van IT-service management

Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 40 
Cesuur : 65% (26 van de 40) 
Open boek : nee 
Elektronische apparatuur toegestaan : nee

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met D-ICT Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.