ITIL® Intermediate: Service Operation

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 253 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,1
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Service Operation
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Willem Bennik
ICT Teamleider
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Goede trainer (grote kennis van zaken), goed tempo (voldoende rust periodes en waar het kon sneller door de stof heen), goed materiaal en prima, rustige, verzorgde leeromgeving
Parkeren voor de deur" - 05-10-2015 12:21

"Goede trainer (grote kennis van zaken), goed tempo (voldoende rust periodes en waar het kon sneller door de stof heen), goed materiaal en pr… alles lezen - 05-10-2015 12:21

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze Lifecycle training krijgt u inzicht hoe u op operationeel niveau een service kunt beheren.
De training 'ITIL® Service Operation' behandelt de begrippen van Service Operation. Hierdoor wordt het voor de deelnemer duidelijk wat Service Operation is en op welke wijze Service Operation een rol speelt binnen de eigen organisatie.

Doelgroep
Je bent CIO, Chief Technology Officer, manager, teamleider, ontwerper, architect, planner, IT consultant, IT auditmanager, IT security manager of ITSM trainer of je maakt deel uit van de toezichthoudende staf. In je rol heb je te maken met de operationele activiteiten van services, het managen, coördineren of integreren ervan binnen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze Lifecycle training krijgt u inzicht hoe u op operationeel niveau een service kunt beheren.
De training 'ITIL® Service Operation' behandelt de begrippen van Service Operation. Hierdoor wordt het voor de deelnemer duidelijk wat Service Operation is en op welke wijze Service Operation een rol speelt binnen de eigen organisatie.

Doelgroep
Je bent CIO, Chief Technology Officer, manager, teamleider, ontwerper, architect, planner, IT consultant, IT auditmanager, IT security manager of ITSM trainer of je maakt deel uit van de toezichthoudende staf. In je rol heb je te maken met de operationele activiteiten van services, het managen, coördineren of integreren ervan binnen de Service Lifecycle.
Na het behalen van je certificaat ben je vertrouwd met de basis van service operations, de uitdagingen, de risico’s en de kritische succesfactoren. Je denkt meer vanuit de business dan vanuit de techniek.

Voorkennis en niveau
ITIL® Foundation of ITIL® Foundation Bridge.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de 3e dag ter afsluiting examen gedaan worden.

Examenonderwerpen
Tijdens het examen wordt de kandidaat getoetst op de volgende onderwerpen: Introduction to service operation; Service operation principles; Service operation processes; Common service operation activities; Organizing for service operation; Technology considerations; Implementation of service operation; Challenges, critical success factors and risks.

Examen
Multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek.
28 punten nodig om te slagen (van de 40 beschikbare punten).

9,1
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Service Operation
Gebaseerd op 8 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Willem Bennik
ICT Teamleider
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Goede trainer (grote kennis van zaken), goed tempo (voldoende rust periodes en waar het kon sneller door de stof heen), goed materiaal en prima, rustige, verzorgde leeromgeving
Parkeren voor de deur" - 05-10-2015 12:21

"Goede trainer (grote kennis van zaken), goed tempo (voldoende rust periodes en waar het kon sneller door de stof heen), goed materiaal en pr… alles lezen - 05-10-2015 12:21

starstarstarstarstar_half
Benno Oude Veldhuis
Customer Manager
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Goed bereikbare lokatie, goede leraar die veel ervaring heeft in zowel de praktijk als in het lesgeven. Kleinschalig opleidingscentrum wat zorgt voor een leuke sfeer. Ik ga hier zeker vaker terug komen voor andere ITIL opleidingen." - 08-04-2013 09:27

"Goed bereikbare lokatie, goede leraar die veel ervaring heeft in zowel de praktijk als in het lesgeven. Kleinschalig opleidingscentrum wat z… alles lezen - 08-04-2013 09:27

starstarstarstarstar_half
Ron Smits
Transitiemanager
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"De Intermediate: Service Operation bij D-ICT Solutions zit goed in elkaar. Duidelijke leerstof en een uitstekende docent. Ik zou zeker vervolgmodules bij D-ICT Solutions volgen. " - 08-04-2013 08:18

"De Intermediate: Service Operation bij D-ICT Solutions zit goed in elkaar. Duidelijke leerstof en een uitstekende docent. Ik zou zeker vervo… alles lezen - 08-04-2013 08:18

starstarstarstarstar
Anita Scheerman
Teamleider Rabobank
10
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Goede heldere uitleg, leuke voorbeelden. Ook de mogelijlheid gehad om over mijn eigen ervaringen te praten, en ook ruimte gehad om over onze projecten te discussieren. Al met al een leerzame en vruchtbare week." - 09-08-2012 15:09

"Goede heldere uitleg, leuke voorbeelden. Ook de mogelijlheid gehad om over mijn eigen ervaringen te praten, en ook ruimte gehad om over onze… alles lezen - 09-08-2012 15:09

starstarstarstarstar_border
Paul Vessies
8,2
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Operation was mijn eerste vervolg module na de Foundation. Het was mij al snel duidelijk dat de de gegeven Foundation goed aansloot op de verschillende modules en daar is het natuurlijk om te doen. Conclusie de trainers zijn ervaren en begeleiden je op alle vlakken goed en bereiden je middels de verschillende proefexamens goed voor op je echte examen. " - 13-04-2012 11:15

"Operation was mijn eerste vervolg module na de Foundation. Het was mij al snel duidelijk dat de de gegeven Foundation goed aansloot op de ve… alles lezen - 13-04-2012 11:15

starstarstarstarstar_half
K.S.
9,4
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Stof werd heel duidelijk uitgelegd. In snel tempo, maar met genoeg tijd om te toetsen aan eigen ervaringen." - 09-04-2012 16:10

"Stof werd heel duidelijk uitgelegd. In snel tempo, maar met genoeg tijd om te toetsen aan eigen ervaringen. " - 09-04-2012 16:10

starstarstarstarstar_half
Leo
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"D-ICT is een leuk team, prima lokatie, lekker laagdrempelig. Zeker aan te raden als opleidingsinstituut!" - 09-03-2012 11:47

"D-ICT is een leuk team, prima lokatie, lekker laagdrempelig. Zeker aan te raden als opleidingsinstituut! " - 09-03-2012 11:47

starstarstarstarstar_half
Gigot
9
ITIL® Intermediate: Service Operation

"Excellent course preparing very well to the exam. Wilko managed to keep it interesting from day 1 to the end." - 07-03-2012 14:24

"Excellent course preparing very well to the exam. Wilko managed to keep it interesting from day 1 to the end. " - 07-03-2012 14:24

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.