Training Commerciële binnendienst individueel

Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Bent of wordt u een commerciële binnendienstmedewerker? En wilt u meer uit uw telefonische en schriftelijke klantcontacten halen? Meer verkopen en beter samenwerken met de buitendienst en andere afdelingen binnen uw organisatie? Vind de antwoorden tijdens de training Commerciële binnendienst van BTR Trainingen.

Dit levert de training u op
U haalt meer omzet. Hoe dat komt? Omdat u met meer succes een afspraak maakt, sneller de problemen en behoeften van uw klant ziet en daar beter op inspringt. Hiervoor kent u de verschillende fases in het verkooptraject goed. En dat maakt dat u de juiste dingen op het juiste moment zegt. Zo voelen uw klanten zich serieus genomen. Doordat u hen centraal zet, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Commerciële vaardigheden, NIMA A Sales, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Bent of wordt u een commerciële binnendienstmedewerker? En wilt u meer uit uw telefonische en schriftelijke klantcontacten halen? Meer verkopen en beter samenwerken met de buitendienst en andere afdelingen binnen uw organisatie? Vind de antwoorden tijdens de training Commerciële binnendienst van BTR Trainingen.

Dit levert de training u op
U haalt meer omzet. Hoe dat komt? Omdat u met meer succes een afspraak maakt, sneller de problemen en behoeften van uw klant ziet en daar beter op inspringt. Hiervoor kent u de verschillende fases in het verkooptraject goed. En dat maakt dat u de juiste dingen op het juiste moment zegt. Zo voelen uw klanten zich serieus genomen. Doordat u hen centraal zet, wekt u hun vertrouwen en scoort u beter.

Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan. Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat gebruiken.

Wat leert u?
- ins en outs van uw bedrijfsorganisatie en uw rol hierbinnen
- doelen halen
- slim met uw tijd omgaan
- alles over (het nut van) klantgericht werken
- verwachtingen van uw relaties over u als binnendienstmedewerker
- telefonisch klantcontact
- fasen van communiceren
- onderhandelen met verkooptechnieken

De inhoud van de training Commerciële binnendienst passen we eventueel aan op uw organisatie en uw persoonlijke leerdoelen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met BTR Trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.