Training Commerciële binnendienst klassikaal
Startdata en plaatsen
BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Venlo, Zwolle
Beschrijving
Bent of wordt u een commerciële binnendienstmedewerker? En wilt u meer uit uw telefonische en schriftelijke klantcontacten halen? Meer verkopen en beter samenwerken met de buitendienst en andere afdelingen binnen uw organisatie? Vind de antwoorden tijdens de training Commerciële binnendienst van BTR Trainingen.
Dit levert de training u op
U haalt meer omzet. Hoe dat komt? Omdat u met meer succes een afspraak maakt, sneller de problemen en behoeften van uw klant ziet en daar beter op inspringt. Hiervoor kent u de verschillende fases in het verkooptraject goed. En dat maakt dat u de juiste dingen op het juiste moment zegt. Zo voelen uw klanten zich serieus genomen. Doordat u hen centraal zet, …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bent of wordt u een commerciële binnendienstmedewerker? En wilt u meer uit uw telefonische en schriftelijke klantcontacten halen? Meer verkopen en beter samenwerken met de buitendienst en andere afdelingen binnen uw organisatie? Vind de antwoorden tijdens de training Commerciële binnendienst van BTR Trainingen.
Dit levert de training u op
U haalt meer omzet. Hoe dat komt? Omdat u met meer succes een
afspraak maakt, sneller de problemen en behoeften van uw klant ziet
en daar beter op inspringt. Hiervoor kent u de verschillende fases
in het verkooptraject goed. En dat maakt dat u de juiste dingen op
het juiste moment zegt. Zo voelen uw klanten zich serieus genomen.
Doordat u hen centraal zet, wekt u hun vertrouwen en scoort u
beter.
Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee
we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de
training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de
praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en
gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen
en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan.
Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat
gebruiken.
Wat leert u?
- ins en outs van uw bedrijfsorganisatie en uw rol hierbinnen
- doelen halen
- slim met uw tijd omgaan
- alles over (het nut van) klantgericht werken
- verwachtingen van uw relaties over u als
binnendienstmedewerker
- telefonisch klantcontact
- fasen van communiceren
- onderhandelen met verkooptechnieken
De inhoud van de training Commerciële binnendienst passen we eventueel aan op uw organisatie en uw persoonlijke leerdoelen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.