Training Co-creatie

Type product
Tijdsduur

Training Co-creatie

Yooth
Logo van Yooth
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Yooth heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 16 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Training Co-creatie
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Pavel Chunyayev
starstarstarstarstar
Pavel Chunyayev
Business Technology Consultant at Levi Nine
10
Training Co-creatie

"Het was een uitstekende workshop over co-creatie. Goede methode, die mensen echt help om met ideeën te komen, delen en beste ideeën te kiezen. Prima georganiseerd en veel nuttige informatie. " - 27-12-2017 11:01

"Het was een uitstekende workshop over co-creatie. Goede methode, die mensen echt help om met ideeën te komen, delen en beste ideeën te kieze… alles lezen - 27-12-2017 11:01

Dankjewel Pavel! Erg tof om te zien hoe snel je het oppakte en hoeveel inzet je toonde!

- 27-12-2017 11:01

Beschrijving

In Ideas We Trust

In 8 uur:

  • Krijg je inzicht in hoe je de behoeften van jouw klant(en) en/of markt achterhaalt
  • Leer je hoe je een eindproduct of dienst creëert samen met de gebruiker
  • Werk je aan technieken die je helpen met het selecteren van de beste ideeën

Doelstelling:
Deelnemers klaarstomen voor het leiden van een co-creatie proces

Wat lost de training Co-creatie op?
Co-creatie is het creëren van een product of dienst samen met de eindgebruiker. Als organisatie is het een mooi streven om je product of dienst aangepast te hebben aan de wensen van de klant. Hoe dit effectiever te doen dan diezelfde klant hierbij te betrekken? Zo weet je zeker dat je de aansluiting met de markt niet mist!

We gaan in …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sport, Train de trainer, Coaching, Co-actief coachen en Trainersvaardigheden.

In Ideas We Trust

In 8 uur:

  • Krijg je inzicht in hoe je de behoeften van jouw klant(en) en/of markt achterhaalt
  • Leer je hoe je een eindproduct of dienst creëert samen met de gebruiker
  • Werk je aan technieken die je helpen met het selecteren van de beste ideeën

Doelstelling:
Deelnemers klaarstomen voor het leiden van een co-creatie proces

Wat lost de training Co-creatie op?
Co-creatie is het creëren van een product of dienst samen met de eindgebruiker. Als organisatie is het een mooi streven om je product of dienst aangepast te hebben aan de wensen van de klant. Hoe dit effectiever te doen dan diezelfde klant hierbij te betrekken? Zo weet je zeker dat je de aansluiting met de markt niet mist!

We gaan in op hoe je de behoeften van je klant achterhaalt. Als je dit weet kun je namelijk beginnen met het bedenken van dat product of die dienst. De ideeën die je bedenkt zijn dan aangepast aan de markt. Via co-creatie werken kan, naast hip, best intensief zijn. Daarom zorgen we ervoor dat jij na de training de technieken beheerst die nodig zijn om zo’n proces efficiënt te leiden.

Wat behandelen we tijdens de training Co-creatie?
Bij co-creatie is het natuurlijk erg belangrijk dat je weet voor wie je het product of de dienst maakt. Daarom is het van belang dat we technieken behandelen om tot deze behoeftes van jouw eindgebruiker te komen. Zo is het daarna makkelijker om ideeën te genereren die aangepast zijn aan jouw omgeving. Hoe je dit precies doet leggen we uiteraard ook uit. We geven verschillende trucs mee die er voor zorgen dat je jouw creatief vermogen verhoogt waardoor je de kans op een goed idee vergroot. Maar co-creatie draait niet alleen om het generen van ideeën, ook het selecteren van ideeën is een belangrijk onderdeel. Gelukkig hebben we daar ook technieken voor je die je helpen met het uitkiezen van de ideeën met de grootste overlevingskans.

Programma

  • Ontwikkelen vanuit de markt

Door co-creatie te gaan gebruiken en samen met de directe omgeving nieuwe producten te ontwikkelen, sta je in nauw contact met de wensen van de markt. We gaan kijken hoe we ervoor kunnen zorgen hoe je de markt zodanig leert kennen dat de slagingskans van nieuwe producten wordt vergroot.

  • Groepsdynamica

Zodra je met verschillende groepen aan tafel zit, komen daar belangen bij kijken. Tijdens dit onderdeel kijken we welke technieken we in kunnen zetten om die belangen te verkleinen. Deze staan immers de creativiteit in de weg die je nodig hebt om tot nieuwe oplossingen te komen.

  • Het collectief brein

Een creatieve organisatie maakt gebruik van de verschillende inzichten die de mensen hebben in de gehele organisatie. Je bent in staat die creativiteit aan elkaar te koppelen waardoor nieuwe combinaties van ideeën worden gemaakt. Als je samen gaat werken met klanten, vergroot je het collectieve brein en kun je technieken inzetten om hier gebruik van te maken.

  • Het proces; roadmap maken

Om zo effectief mogelijk te werk te gaan, maak je een roadmap hoe je het beste klanten kunt integreren binnen de ontwikkeling van nieuwe oplossingen van jouw organisatie. Welke processen kun je veranderen? Waar kan je klanten wel en niet bij betrekken? En hoe dan? Wat wil je van ze leren? Et cetera.

10
Gemiddeld cijfer voor Training Co-creatie
Gebaseerd op 1 ervaring
Pavel Chunyayev
starstarstarstarstar
Pavel Chunyayev
Business Technology Consultant at Levi Nine
10
Training Co-creatie

"Het was een uitstekende workshop over co-creatie. Goede methode, die mensen echt help om met ideeën te komen, delen en beste ideeën te kiezen. Prima georganiseerd en veel nuttige informatie. " - 27-12-2017 11:01

"Het was een uitstekende workshop over co-creatie. Goede methode, die mensen echt help om met ideeën te komen, delen en beste ideeën te kieze… alles lezen - 27-12-2017 11:01

Dankjewel Pavel! Erg tof om te zien hoe snel je het oppakte en hoeveel inzet je toonde!

- 27-12-2017 11:01

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.