Contentstrategie & Social media
"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interactie met de groep kom je tot andere denkwijzen en inzichten. Al neem ik weer nieuwe technieken mee die ik in de praktijk kan toepassen." - 23-01-2019 10:13
"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interac… alles lezen - 23-01-2019 10:13
Hallo Ida, hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Wij zijn er blij mee. Veel succes en misschien weer tot ziens!
- 23-01-2019 10:13Startdata en plaatsen
placeRotterdam 9 jun. 2023 tot 23 jun. 2023Toon rooster event 9 juni 2023, Rotterdam event 23 juni 2023, Rotterdam |
Beschrijving
Met Versdenkers zet je je creativiteit strategisch in. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals. En voor teams.
CONTENTSTRATEGIE EN BRAND STORYTELLING
Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk.
In deze tweedaagse training, met opdrachten tussendoor, werk je aan inspirerende en activerende content met behulp van brandstorytelling. En zet je je verhaal uit in een contentstrategie. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.
Je leert hoe je je onderscheidend vermogen van je merk bepaald en benadrukt. En je werkt aan een 4 stappen contentstrategie om je klantreis te versterken: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
Bijzonderheden
De cursus wordt zowel online als live aangeboden. Tijdens de training werk je aan voorbereidende en afsluitende opdracht…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Met Versdenkers zet je je creativiteit strategisch in. Inspirerende en effectieve trainingen voor mar/com en design professionals. En voor teams.
CONTENTSTRATEGIE EN BRAND STORYTELLING
Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk.
In deze tweedaagse training, met opdrachten tussendoor, werk je aan inspirerende en activerende content met behulp van brandstorytelling. En zet je je verhaal uit in een contentstrategie. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.
Je leert hoe je je onderscheidend vermogen van je merk bepaald en benadrukt. En je werkt aan een 4 stappen contentstrategie om je klantreis te versterken: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
Bijzonderheden
De cursus wordt zowel online als live aangeboden. Tijdens de training werk je aan voorbereidende en afsluitende opdrachten. Op een eigen gekozen moment. We willen deelnemers per dag maximaal 2 sessies van 3 uur achter een laptop zetten. Voor de online training maken we gebruik van de software van Microsoft teams en Mural. Ook online is dit een zeer effectieve en afwisselende training. Check voor de meest actuele data altijd de training kalender op onze Versdenkers website. Wij bieden alle trainingen ook aan in een incompany variant.
Wat ga je leren?
DAG 1:
Op de eerste dag van deze online training analyseren we je huidige merkpersoonlijkheid en merkcommunicatie. We onderzoeken hoe deze aansluit op de behoeften van jouw doelgroep. Je ontdekt hoe je je content met behulp van deze inzichten kunt versterken. Je bouwt aan je onderscheidend vermogen en ontwikkelt een gerichte contentstrategie. Tussen de trainingsdagen door ga je met onze tips en tricks aan de slag om écht inspirerende en activerende content te maken.
DAG 2: JE CONTENTSTRATEGIE IN MIDDELEN EN MEDIA UITZETTEN
Wanneer je contentstrategie stevig staat ga je concreet aan de slag met het plannen voor middelen en media. Je zet de strategie uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.
DAG1
- Merkanalyse; hoe sluit jouw merkcommunicatie aan op de behoeften van je doelgroep?
- Wat is een succesvolle contentstrategie
- Voorbeelden van brand storytelling in contentstrategie en hoe je het toepast om je merkbekendheid te versterken
- Best practices en inspiratie van transmediale storytelling
- Inzicht verkrijgen in de behoeften van je doelgroep, als basis voor je contentstrategie
- Een contentstrategie ontwikkelen; waar ga je als merk over
praten en waarom?
DAG2
- Een contentstrategie ontwikkelen op basis van een klantreis.
- Brand Storytelling inzetten in 4 fasen van je contentstrategie: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
- Je contentstrategie uitzetten in middelen en media: posts, blogs, video, podcasts, Instagram etc.
LIVE TRAINING
Wil je absoluut live trainen en je hebt al betaald, dan kun je tot 3 maanden later nog doorschuiven naar een live training. Je kunt daarna dus altijd nog de cursus online inhalen. Na 3 maanden vervalt de mogelijkheid om de cursus live in te halen.
"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interactie met de groep kom je tot andere denkwijzen en inzichten. Al neem ik weer nieuwe technieken mee die ik in de praktijk kan toepassen." - 23-01-2019 10:13
"Weer een inspirerende training Storytelling gevolgd. De verdeling theorie en praktijk was fijn. In de kunstzinnige locatie en met de interac… alles lezen - 23-01-2019 10:13
Hallo Ida, hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Wij zijn er blij mee. Veel succes en misschien weer tot ziens!
- 23-01-2019 10:13"Veel geleerd in twee dagen, met name voor mij waren de presentatietechnieken erg nuttig. ik sta daardoor de volgende keer zeker met een beter verhaal voor een groep. De kennis over merkwaarden communicatie gaat mij bij de aanscherping van mijn eigen profilering ook goed van pas komen. Dank!" - 24-01-2017 10:40
"Veel geleerd in twee dagen, met name voor mij waren de presentatietechnieken erg nuttig. ik sta daardoor de volgende keer zeker met een bete… alles lezen - 24-01-2017 10:40
Beste Arjan, hartelijk dank voor je goede feedback. Laat me weten hoe je volgende presentatie ging!
- 24-01-2017 10:40"Ontzettend leerzame training van Lisa en Richard. Op dag 1 hebben we veel inzichten gekregen in het ontwikkelen van onze eigen corporate story en dag 2 hebben we geleerd hoe we die het beste kunnen presenteren. Leuk, actief en nuttig. Fijne trainingsruimte ook!" - 23-01-2017 13:19
"Ontzettend leerzame training van Lisa en Richard. Op dag 1 hebben we veel inzichten gekregen in het ontwikkelen van onze eigen corporate sto… alles lezen - 23-01-2017 13:19
Beste Jet, dank voor de fijne feedback! Mooie en actieve dagen. Veel succes!
- 23-01-2017 13:19Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.