De kracht van de klacht

Tijdsduur
Logo van VerkoopKracht
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 VerkoopKracht heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 19 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,8
Gemiddeld cijfer voor De kracht van de klacht
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
heer, mevrouw C. Koenders
7
De kracht van de klacht

"Waren prettige mensen, leuk dat de verkoopgesprekken nu eens andersom waren. Echter, voor mij schoot de training zijn doel voorbij aangezien ik al zo enorm veel ervaring heb met het oplossen van klachten dat ik er eigenlijk niets bruikbaars van heb meegekregen. Maar denk dat als je nieuw bij onze winkels zou zijn, dat het erg leerzaam kan zijn. Zou het alleen wel breed uit rollen, dus juist alle afdelingen en zeker ook de klantenservice! " - 11-03-2018 18:20

"Waren prettige mensen, leuk dat de verkoopgesprekken nu eens andersom waren. Echter, voor mij schoot de training zijn doel voorbij aangezie… alles lezen - 11-03-2018 18:20

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving


Lopen je verkoopresultaten achteruit? Heb je moeite om gemotiveerd te blijven in de verkoop? Ben je nieuw in de verkoop of heb je juist een hele hoop ervaring en kun je wel wat inspitratie gebruiken?

Dan passen de trainingen van VerkoopKracht perfect bij je!

VerkoopKracht biedt trainingen op maat en verzorgt desgewenst een volledig coachingstraject op de werkvloer zodat je hulp krijgt om het geleerde ook in de praktijk toe te passen. Niet alleen oefenen in de training maar vooral ook bijschaven en aansturen in je klantgesprekken. Je zult zien dat je beter in je vel zit en dus meer resultaat boekt in de sales en daar gaat het toch om!               

Door jaren van ervaring in de verkoop weten wij als geen ander wat er allemaal bij komt kijken om jezelf, je bedrijf én je product te verkopen.

De trainingen van VerkoopKracht zijn doelgericht, toepasbaar in de praktijk, energiek en met een gezonde dosis humor. 

De kracht van de klacht

Open inschrijving workshop

Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aan wat ze verwachten van jou en de organisatie. Soms is de oplossing die jij kunt bieden niet precies datgene wat de klant wil horen.
Best lastig, om dan op de juiste toon aan te geven dat het op een andere manier geregeld moet worden. 
Hoe blijf je in deze gesprekken professioneel en klantgericht?
In de workshop De Kracht van de klacht gaan we aan de slag met deze gesprekken.

De workshop is praktijkgericht met veel oefenstof die direct toepasbaar is op de werkvloer.

Weinig theorie, direct aan de slag, direct resultaat.

 

Na deelname aan deze worksho…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Service level (agreement) management, Omgaan met, Stress en Communicatieve vaardigheden.


Lopen je verkoopresultaten achteruit? Heb je moeite om gemotiveerd te blijven in de verkoop? Ben je nieuw in de verkoop of heb je juist een hele hoop ervaring en kun je wel wat inspitratie gebruiken?

Dan passen de trainingen van VerkoopKracht perfect bij je!

VerkoopKracht biedt trainingen op maat en verzorgt desgewenst een volledig coachingstraject op de werkvloer zodat je hulp krijgt om het geleerde ook in de praktijk toe te passen. Niet alleen oefenen in de training maar vooral ook bijschaven en aansturen in je klantgesprekken. Je zult zien dat je beter in je vel zit en dus meer resultaat boekt in de sales en daar gaat het toch om!               

Door jaren van ervaring in de verkoop weten wij als geen ander wat er allemaal bij komt kijken om jezelf, je bedrijf én je product te verkopen.

De trainingen van VerkoopKracht zijn doelgericht, toepasbaar in de praktijk, energiek en met een gezonde dosis humor. 

De kracht van de klacht

Open inschrijving workshop

Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aan wat ze verwachten van jou en de organisatie. Soms is de oplossing die jij kunt bieden niet precies datgene wat de klant wil horen.
Best lastig, om dan op de juiste toon aan te geven dat het op een andere manier geregeld moet worden. 
Hoe blijf je in deze gesprekken professioneel en klantgericht?
In de workshop De Kracht van de klacht gaan we aan de slag met deze gesprekken.

De workshop is praktijkgericht met veel oefenstof die direct toepasbaar is op de werkvloer.

Weinig theorie, direct aan de slag, direct resultaat.

 

Na deelname aan deze workshop kun je:

  • Meebewegen met de klant en hierdoor de boosheid wegnemen.
  • Boosheid van de klant niet persoonlijk opnemen.
  • De klanten begeleiden naar oplossingsgericht denken.
  • Achter de kern van de klacht komen door het stellen van de juiste vragen.
  • De klant laten ervaren dat zijn of haar klacht serieus wordt genomen.
  • Eigen verantwoordelijkheid nemen in klachtafwikkeling. (Eigenaarschap)

Alle trainingen en workshops van VerkoopKracht zijn geschikt voor iedereen die met klanten in contact komt, zowel voor als achter de schermen.

De trainingen en workshops zijn interactief, vinden plaats in een ongedwongen setting waarin iedereen zich thuis voelt. De trainers van VerkoopKracht zijn scherp, analytisch en eerlijk, op respectvolle manier met een gezonde dosis humor.

Data, tijd en plaats:

  • Maandag 8 oktober van 9.30 uur tot 12.30 uur in Boxtel
  • Vrijdag 9 november van 9.30 uur tot 12.30 uur in Kampen

Investering:

€ 85,= excl. BTW inclusief lunch.

Aanmelden kan tot uiterlijk 2 weken voor de startdata via ingrid@verkoop-kracht.nl

Wil je deze workshop met je team volgen? Of heb je interesse in andere trainingen van Verkoop-Kracht? Kijk dan op www.verkoop-kracht.nl  of neem even contact op via bovenstaand mailadres om de mogelijkheden te bespreken.

7,8
Gemiddeld cijfer voor De kracht van de klacht
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
heer, mevrouw C. Koenders
7
De kracht van de klacht

"Waren prettige mensen, leuk dat de verkoopgesprekken nu eens andersom waren. Echter, voor mij schoot de training zijn doel voorbij aangezien ik al zo enorm veel ervaring heb met het oplossen van klachten dat ik er eigenlijk niets bruikbaars van heb meegekregen. Maar denk dat als je nieuw bij onze winkels zou zijn, dat het erg leerzaam kan zijn. Zou het alleen wel breed uit rollen, dus juist alle afdelingen en zeker ook de klantenservice! " - 11-03-2018 18:20

"Waren prettige mensen, leuk dat de verkoopgesprekken nu eens andersom waren. Echter, voor mij schoot de training zijn doel voorbij aangezie… alles lezen - 11-03-2018 18:20

starstarstarstarstar_border
Casper Frijlink
Verkoper
8
De kracht van de klacht

"Een leuke en leerzame dag gehad, en veel geleerd over het omgaan met klaten en de klachten die ze hebben. Vooral het gedeelte met ingrid heb ik veel van opgestoken." - 08-03-2018 14:42

"Een leuke en leerzame dag gehad, en veel geleerd over het omgaan met klaten en de klachten die ze hebben. Vooral het gedeelte met ingrid heb… alles lezen - 08-03-2018 14:42

starstarstarstarstar_border
Monique Dammers
8
De kracht van de klacht

"Interactieve dag gehad, het was erg leerzaam en veel handvatten aangereikt gekregen. Vooral het deel van Ingrid heeft veel inspiratie gegeven. Het principe BOOS helpt als ondersteuning bij de klachtafhandelingen." - 02-03-2018 16:39

"Interactieve dag gehad, het was erg leerzaam en veel handvatten aangereikt gekregen. Vooral het deel van Ingrid heeft veel inspiratie gegeve… alles lezen - 02-03-2018 16:39

starstarstarstarstar_border
Marielle Sanders
Algemeen medewerker intraruin
8
De kracht van de klacht

"Fijne en duidelijke uitleg van de trainers. Combinatie van luisteren en doen is erg prettig. Leuke opzet en opdrachten, tijd was zo voorbij. Nuttig en leerzaam, een methode wat blijft hangen en goed toepasbaar is in de praktijk. " - 01-03-2018 20:24

"Fijne en duidelijke uitleg van de trainers. Combinatie van luisteren en doen is erg prettig. Leuke opzet en opdrachten, tijd was zo voorbij.… alles lezen - 01-03-2018 20:24

starstarstarstarstar_border
heer Ruijs.
Afd. hoofd
8
De kracht van de klacht

"Het was een leuke dag en gelukkig geen rolle spel het was erg leerzaam ik heb het al gelijk toegepast op het werk wij zijn ook leuk ontvangen bij intratuin barneveld" - 01-03-2018 08:48

"Het was een leuke dag en gelukkig geen rolle spel het was erg leerzaam ik heb het al gelijk toegepast op het werk wij zijn ook leuk ontvange… alles lezen - 01-03-2018 08:48

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met VerkoopKracht, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.