Herken de klant

Type product
Tijdsduur
Logo van VerkoopKracht
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 VerkoopKracht heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 19 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Herken de klant
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marieke Schutten
Verkoopadviseur
9
Herken de klant

"De theorie en voorbeelden van Patricia geven je handvaten waar je direct mee aan de slag kan in de praktijk. Niet ingewikkeld maar logisch. Je leert op een andere manier met situaties om te gaan en hoe te benaderen. Duidelijke feedback die er niet om heen draait en je laat groeien om beter te worden in je vak. " - 06-03-2018 18:59

"De theorie en voorbeelden van Patricia geven je handvaten waar je direct mee aan de slag kan in de praktijk. Niet ingewikkeld maar logisch. … alles lezen - 06-03-2018 18:59

Beschrijving


Lopen je verkoopresultaten achteruit? Heb je moeite om gemotiveerd te blijven in de verkoop? Ben je nieuw in de verkoop of heb je juist een hele hoop ervaring en kun je wel wat inspitratie gebruiken?

Dan passen de trainingen van VerkoopKracht perfect bij je!

VerkoopKracht biedt trainingen op maat en verzorgt desgewenst een volledig coachingstraject op de werkvloer zodat je hulp krijgt om het geleerde ook in de praktijk toe te passen. Niet alleen oefenen in de training maar vooral ook bijschaven en aansturen in je klantgesprekken. Je zult zien dat je beter in je vel zit en dus meer resultaat boekt in de sales en daar gaat het toch om!               

Door jaren van ervaring in de verkoop weten wij als geen ander wat er allemaal bij komt kijken om jezelf, je bedrijf én je product te verkopen.

De trainingen van VerkoopKracht zijn doelgericht, toepasbaar in de praktijk, energiek en met een gezonde dosis humor. 

Softskills worden steeds belangrijker in verkoop.

De belangrijkste pijler in je verkoopgesprek is de klant, niet het product.

Om je klant goed te herkennen en zo erachter te komen waar hij behoefte aan heeft, heeft VerkoopKracht een interactieve workshop gericht op het herkennen van klanttypes en hoe daar mee om te gaan.

Gebaseerd op het DISC-model van Marston komen zowel de rode, de groene, de gele en de blauwe klant aan bod.

Aandacht voor de klant moet oprecht zijn. Kunstjes werken niet in onze cultuur, daar prikt de klant zo doorheen. Als klanten merken dat je van hen houdt, worden ze heel blij. Het werkt en het versterkt. Wat je geeft, krijg je dubbel en dwars terug. Dat zorgt voor b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.


Lopen je verkoopresultaten achteruit? Heb je moeite om gemotiveerd te blijven in de verkoop? Ben je nieuw in de verkoop of heb je juist een hele hoop ervaring en kun je wel wat inspitratie gebruiken?

Dan passen de trainingen van VerkoopKracht perfect bij je!

VerkoopKracht biedt trainingen op maat en verzorgt desgewenst een volledig coachingstraject op de werkvloer zodat je hulp krijgt om het geleerde ook in de praktijk toe te passen. Niet alleen oefenen in de training maar vooral ook bijschaven en aansturen in je klantgesprekken. Je zult zien dat je beter in je vel zit en dus meer resultaat boekt in de sales en daar gaat het toch om!               

Door jaren van ervaring in de verkoop weten wij als geen ander wat er allemaal bij komt kijken om jezelf, je bedrijf én je product te verkopen.

De trainingen van VerkoopKracht zijn doelgericht, toepasbaar in de praktijk, energiek en met een gezonde dosis humor. 

Softskills worden steeds belangrijker in verkoop.

De belangrijkste pijler in je verkoopgesprek is de klant, niet het product.

Om je klant goed te herkennen en zo erachter te komen waar hij behoefte aan heeft, heeft VerkoopKracht een interactieve workshop gericht op het herkennen van klanttypes en hoe daar mee om te gaan.

Gebaseerd op het DISC-model van Marston komen zowel de rode, de groene, de gele en de blauwe klant aan bod.

Aandacht voor de klant moet oprecht zijn. Kunstjes werken niet in onze cultuur, daar prikt de klant zo doorheen. Als klanten merken dat je van hen houdt, worden ze heel blij. Het werkt en het versterkt. Wat je geeft, krijg je dubbel en dwars terug. Dat zorgt voor blijere klanten en voor blijere verkopers.

Daarom in deze workshop geen snelle trucjes, maar oog voor voor de behoeftes van ieder klanttype. 

Ook krijgen alle deelnemers een test om te kijken welke communicatiestructuur ze zelf hanteren.

Wederom interactief, scherp en met humor, zoals alle trainingen van VerkoopKracht!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Herken de klant
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Marieke Schutten
Verkoopadviseur
9
Herken de klant

"De theorie en voorbeelden van Patricia geven je handvaten waar je direct mee aan de slag kan in de praktijk. Niet ingewikkeld maar logisch. Je leert op een andere manier met situaties om te gaan en hoe te benaderen. Duidelijke feedback die er niet om heen draait en je laat groeien om beter te worden in je vak. " - 06-03-2018 18:59

"De theorie en voorbeelden van Patricia geven je handvaten waar je direct mee aan de slag kan in de praktijk. Niet ingewikkeld maar logisch. … alles lezen - 06-03-2018 18:59

starstarstarstarstar_border
Heleen Manussen_Zantingh
Verkoop medewerkster
8
Herken de klant

"Altijd goed om weer geattendeerd te worden om bepaalde kenmerken van de klant te herkennen. Particia weet waar ze het over heeft. Kan goed een spiegel voorhouden. Zelfreflectie. Hoop ook in de toekomst training van je te mogen krijgen. " - 28-02-2018 18:57

"Altijd goed om weer geattendeerd te worden om bepaalde kenmerken van de klant te herkennen. Particia weet waar ze het over heeft. Kan goed … alles lezen - 28-02-2018 18:57

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.