Communicatieve vaardigheden U14 (code 95)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van LEEUW opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 LEEUW opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEindhoven
9 jul. 2020
check_circle Startgarantie
placeEindhoven
20 aug. 2020
check_circle Startgarantie
placeEindhoven
5 okt. 2020
check_circle Startgarantie
placeWeert
5 nov. 2020
check_circle Startgarantie
placeEindhoven
26 nov. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Door de training Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs worden deelnemers zich meer bewust van de verwachtingen van de klant. Daarnaast leren ze zich beter in te leven in een situatie, klantgerichter te handelen.

Doelgroep

Chauffeurs die al enige tijd in het vak werkzaam zijn en hun communicatieve vaardigheden willen aanscherpen. In deze training spelen de eigen ervaringen van de deelnemers een grote rol. Om deze reden is de training met name geschikt voor chauffeurs die minstens een half jaar in loondienst zijn.

Doel

Deelnemers worden zich meer bewust van de verwachtingen van de klant. Ze leren zich beter in te leven in de situatie van de klant en krijgen meer inzicht in de achterg…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Door de training Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs worden deelnemers zich meer bewust van de verwachtingen van de klant. Daarnaast leren ze zich beter in te leven in een situatie, klantgerichter te handelen.

Doelgroep

Chauffeurs die al enige tijd in het vak werkzaam zijn en hun communicatieve vaardigheden willen aanscherpen. In deze training spelen de eigen ervaringen van de deelnemers een grote rol. Om deze reden is de training met name geschikt voor chauffeurs die minstens een half jaar in loondienst zijn.

Doel

Deelnemers worden zich meer bewust van de verwachtingen van de klant. Ze leren zich beter in te leven in de situatie van de klant en krijgen meer inzicht in de achtergrond van hun eigen gedrag en kunnen begrip opbrengen voor het gedrag van de ander.

Duur

2 dagdelen.

Aantal deelnemers

16 deelnemers per dag per instructeur.

Inhoud van de training

De training bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte. De onderstaande onderwerpen worden behandeld:

- Communicatie

- Klantgericht handelen
- Stresshantering

- Waarnemen en interpreteren
- Eigen ervaringen met agressieve incidenten
- Preventie en procedures bij agressieve incidenten
- Omgaan met moeilijke situaties

Waarde nascholing code 95

7 uur theorie

 Algemeen

  • In het bezit van het C of D rijbewijs.
  • Tarieven zijn exclusief aan- en afmelden Code 95 – CCV
  • Op al onze cursussen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.