MBO Training - Klantgericht telefoneren (met coaching)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?
Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.
Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.
Resultaat
- U krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?
Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.
Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.
Resultaat
- U krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
- U bent in staat om een belscript op te stellen
- U leert hoe u klantgerichte argumentatie kunt toepassen
- U bent in staat om te gaan met tegenwerpingen
- U heeft inzicht in afsluittechnieken
- U bent in staat om te onderhandelen via de telefoon
Programma
- Voorbereiding van het telefoongesprek
- Uitvoeren van het telefoongesprek
- Doeltreffend presenteren
- Telefoonetiquette
- Telefonisch onderhandelen
- Samenvatten en afsluiten telefoongesprek
Certificaat
De training MBO Training -Klantgericht telefonerenbiedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- MBO Training - Klantgericht telefoneren
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.