HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Tijdsduur

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Van Soest-Koedam
Logo van Van Soest-Koedam
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Van Soest-Koedam heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Pali Shah
10
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

"Een hele prettige workshop, veel geleerd; zeer nuttig. De trainer nam de tijd om alle vragen te beantwoorden en gaf veel handige tips. Ook veel bruikbaar materiaal gekregen voor de toekomst (ook met betrekking tot andere issues waar ik tegenaan liep. " - 24-09-2019 12:27

"Een hele prettige workshop, veel geleerd; zeer nuttig. De trainer nam de tijd om alle vragen te beantwoorden en gaf veel handige tips. Ook v… alles lezen - 24-09-2019 12:27

Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring, Pali! We hopen in de toekomst nog iets voor je te kunnen betekenen.

- 24-09-2019 12:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?

Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe te passen.

Deze HBO Workshop is specifiek gericht op de medewerker of leidinggevende met enige ervaring. Het instapniveau ligt ho…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?

Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe te passen.

Deze HBO Workshop is specifiek gericht op de medewerker of leidinggevende met enige ervaring. Het instapniveau ligt hoger ten opzicht van een MBO-variant. Er wordt tijdens deze workshop vanuit gegaan dat u over de basiskennis en -vaardigheden beschikt.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen.

Programma

  • Managen ontevreden klanten
  • Managen van klachtbehandeling
  • Feiten en emoties scheiden
  • Effectief omgaan met agressie

Certificaat

De HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie
10
Gemiddeld cijfer voor HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Pali Shah
10
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

"Een hele prettige workshop, veel geleerd; zeer nuttig. De trainer nam de tijd om alle vragen te beantwoorden en gaf veel handige tips. Ook veel bruikbaar materiaal gekregen voor de toekomst (ook met betrekking tot andere issues waar ik tegenaan liep. " - 24-09-2019 12:27

"Een hele prettige workshop, veel geleerd; zeer nuttig. De trainer nam de tijd om alle vragen te beantwoorden en gaf veel handige tips. Ook v… alles lezen - 24-09-2019 12:27

Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring, Pali! We hopen in de toekomst nog iets voor je te kunnen betekenen.

- 24-09-2019 12:27
starstarstarstarstar
layla zouhair
A strong, positive self-image is the best possible preparation for success.
10
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

"Fijne begeleiding. Heb weer nieuwe dingen geleerd die ik zeker in de toekomst kan gebruiken. Ellen was zeer interactief en betrok je goed bij de casus. Verschillende modellen doorgenomen waarbij ik nieuwe inzichten heb gekregen in hoe bepaalde situaties kunnen escaleren. " - 27-12-2018 09:15

"Fijne begeleiding. Heb weer nieuwe dingen geleerd die ik zeker in de toekomst kan gebruiken. Ellen was zeer interactief en betrok je goed bi… alles lezen - 27-12-2018 09:15

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.