MC Creatief denken en doen in communicatie

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Van der Hilst Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Van der Hilst Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 185 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

place Utrecht
23 jun. 2020
place Utrecht
8 okt. 2020

Beschrijving

Je bent als communicatieprofessional een bron van inspiratie als je weet hoe je creatief denken concreet kunt toepassen. Want soms is overleg met een discussie zinnig maar vaak werkt een creatieve aanpak beter.

Je gaat concreet aan de slag met technieken om een sessie op een creatieve manier te leiden en faciliteren. Door het gericht inzetten van de juiste aanpak bij het divergeren en convergeren behoort doelloos brainstormen tot het verleden.

Speciale aandacht bij de workshop is er voor creativiteit bij conceptontwikkeling en het maken van een communicatiestrategie.

Met de nodige humor wrikt Wil Michels je los van vastgeroeste denkpatronen.

Resultaat
Na deze masterclass heb je je creatie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je bent als communicatieprofessional een bron van inspiratie als je weet hoe je creatief denken concreet kunt toepassen. Want soms is overleg met een discussie zinnig maar vaak werkt een creatieve aanpak beter.

Je gaat concreet aan de slag met technieken om een sessie op een creatieve manier te leiden en faciliteren. Door het gericht inzetten van de juiste aanpak bij het divergeren en convergeren behoort doelloos brainstormen tot het verleden.

Speciale aandacht bij de workshop is er voor creativiteit bij conceptontwikkeling en het maken van een communicatiestrategie.

Met de nodige humor wrikt Wil Michels je los van vastgeroeste denkpatronen.

Resultaat
Na deze masterclass heb je je creatief denkvermogen verder ontwikkelt en beschik je over de tools om originele of nieuwe ideeën en oplossingen te kunnen bedenken, invalshoeken te vinden die afwijken van de gevestigde denkpatronen.

Voor wie?

  • Beschouw jij communicatie als een belangrijke succesfactor in je werk?
  • Wil jij ook out of the box kunnen denken?
  • Ben je niet iemand die een avonturenreis koopt bij een reisbureau?
  • Ben je het eens dat je ook ziet met je ogen dicht?
  • Ben je van mening dat grenzen niet bestaan?

 Dan is deze masterclass echt iets voor jou!

Docent
Je docent is bestseller-auteur Wil Michels. Hij schreef de boeken Brand-ID en Communicatiestrategie en hij is dagelijks actief met het versterken van de creatieve kracht van  organisaties. Zijn succesvolle workshops zijn dynamisch, inspirerend en fun. Kortom: een unieke workshop met tempo, humor en veel waardevolle inzichten.

Incompany
Wil je samen met je collega’s deze masterclass volgen? Op het moment dat het jullie uitkomt? Dat kan. Verschillende organisaties gingen je voor. We maken hier voor graag een programma op maat voor jou en je collega’s.

Meer weten?
Neem dan gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op via 033 450 5000 of stuur een mail naar info@hilst.nl.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Van der Hilst Communicatie, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.