Rosa Romeyn

Content specialist

Overzicht

Tien jaar geleden startte ik als freelance webredacteur waarin ik al snel ontdekte dat je met verhalen mensen langer aan je kon binden. Inmiddels run ik een bureau voor contentstrategie, -marketing en storytelling. Deze combinatie heb ik niet zomaar gekozen. De kunst van het verleiden of verbinden van de online wereld met die van de menselijke wereld gaat om het vinden van de juiste verhouding tussen hoe en waarom je iets doet. In de rol van online editor en contentstrateeg heb ik die combinatie succesvol toegepast in allerlei organisaties: van overheid tot aan eenmanszaakjes. Van Bagels and Beans tot aan de top van de Rechtspraak. Contentstrategie en storytelling is niet altijd de makkelijkste weg, maar ik geef je veel tools, kennis en inspirerende voorbeelden mee waarmee je vol vertrouwen meters kunt maken in jouw organisatie of bedrijf.

Ervaringen

Rosa Romeyn heeft nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten voor je persoonlijke ontwikkeling van Rosa Romeyn

Marketing

Not for humans