Communicatie: Telefoontraining

Type product
Tijdsduur
Trainer
Angéla Tromer
Logo van TromerTrain Training en Coaching

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen op het gebied van communicatie en gedrag. Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Een combinatie van trainen en coachen zorgt voor een nog betere borging in de praktijk en zorgt ervoor dat het nieuw aangeleerde gedrag en vaardigheden de medewerker en hierdoor de organisatie verder op weg helpt in uw gestelde doelen.

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten en vaardigheden van uw medewerkers op het gebied van communicatie en gedrag. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele ontwikkelingstrajecten leren uw medewerkers wat nodig is om effectief te kunnen werken. 

Onderwerpen kunnen zijn outbound en inbound telefoneren, baliewerkzaamheden, houding aan de telefoon, klachten behandelen via de telefoon, slecht-nieuwsgesprekken voeren, debiteuren incasso.

Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: uw bedewerkers zijn het visitekaartje van uw bed…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Telefoneren, Verkoopmethoden, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen op het gebied van communicatie en gedrag. Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Een combinatie van trainen en coachen zorgt voor een nog betere borging in de praktijk en zorgt ervoor dat het nieuw aangeleerde gedrag en vaardigheden de medewerker en hierdoor de organisatie verder op weg helpt in uw gestelde doelen.

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten en vaardigheden van uw medewerkers op het gebied van communicatie en gedrag. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele ontwikkelingstrajecten leren uw medewerkers wat nodig is om effectief te kunnen werken. 

Onderwerpen kunnen zijn outbound en inbound telefoneren, baliewerkzaamheden, houding aan de telefoon, klachten behandelen via de telefoon, slecht-nieuwsgesprekken voeren, debiteuren incasso.

Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: uw bedewerkers zijn het visitekaartje van uw bedrijf en een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen.
TromerTrain verzorgt resultaatgerichte maatwerktrainingen op een door u gekozen locatie. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van aanpak. De inhoud van elke training wordt afgestemd op uw specifieke vraag en de individuele leerdoelen van de deelnemers.

De Telefoontraining heeft tot doel de telefonische en eventuele commerciële vaardigheden van uw medewerkers verder te ontwikkelen. Een globale inhoud van de training zou kunnen zijn:

�         Telefoontechnieken en -etiquette

�         Het belang van de openingszin

�         Interessewekkers vanuit functiegerichte belangen en functiegerichte verantwoordelijkheden

�         Hoe om te gaan met problemen / klachten

�         Het voeren van een slechtnieuws gesprek (nee-verkopen)

�         Ombuigen van klachten en nee-verkoop

�         Optimaal gebruik van toonhoogte en spreekritme

�         Het belang van een juiste afsluiting (het ondersteunen "opvoeden" van de klant)

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Angéla Tromer - Effectief Communiceren  Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven
Angéla Tromer
Effectief Communiceren Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.