Klantgericht handelen en denken

Type product
Tijdsduur
Trainer
Angéla Tromer
Logo van TromerTrain Training en Coaching

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen op het gebied van communicatie en gedrag. Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Een combinatie van trainen en coachen zorgt voor een nog betere borging in de praktijk en zorgt ervoor dat het nieuw aangeleerde gedrag en vaardigheden de medewerker en hierdoor de organisatie verder op weg helpt in uw gestelde doelen.

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten van medewerkers op het gebied van commercie en communicatie. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele ontwikkelingstrajecten leren uw medewerkers wat nodig is om effectief te kunnen werken. 
Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of daadwerkelijk een hart voor de zaak hebben: een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen.
Tromer Train verzorgt resultaatgerichte maatwerktrainingen op een door u gekozen locatie. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen op het gebied van communicatie en gedrag. Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Een combinatie van trainen en coachen zorgt voor een nog betere borging in de praktijk en zorgt ervoor dat het nieuw aangeleerde gedrag en vaardigheden de medewerker en hierdoor de organisatie verder op weg helpt in uw gestelde doelen.

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten van medewerkers op het gebied van commercie en communicatie. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele ontwikkelingstrajecten leren uw medewerkers wat nodig is om effectief te kunnen werken. 
Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of daadwerkelijk een hart voor de zaak hebben: een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen.
Tromer Train verzorgt resultaatgerichte maatwerktrainingen op een door u gekozen locatie. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van aanpak. De inhoud van elke training wordt afgestemd op uw specifieke vraag en de individuele leerdoelen van de deelnemers.

Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt de klant belangrijk? Hoe wil hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft de klant? Welke kwaliteiten van de organisatie en medewerkers sluiten hierbij aan? Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? Hoe wordt omgegaan met klachten? U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Angéla Tromer - Effectief Communiceren  Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven
Angéla Tromer
Effectief Communiceren Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.