Masterclass Digital Transformation

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van TIAS School for Business and Society
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 TIAS School for Business and Society heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Tilburg
9 dec. 2019 tot 11 dec. 2019

Beschrijving

Bij TIAS School for Business and Society doceren we vanuit de gedachte dat inzichten van vandaag niet de oplossingen van morgen zijn. Daarom leggen we, naast het overbrengen van kennis en vaardigheden, de nadruk vooral op het stimuleren van een kritische, nieuwsgierige benadering. Andere vragen stellen om te weten hoe het echt zit. Op zoek naar antwoorden met impact op organisaties, business en de samenleving.

TIAS is de business school van Tilburg University en de Technische Universiteit Eindhoven.

Veranker de digital & social strategie in jouw bedrijfsstrategie

De Masterclass Digital Transformation is speciaal ontwikkeld voor professionals die het belang erkennen van de inzet van sociale en digitale media op strategisch niveau. In een social business draagt jouw digitale strategie bij aan de winstgevendheid van de organisatie, dat gaat verder dan de inzet van social media. Deze masterclass helpt je social media beter te begrijpen en vervolgens te verankeren in de strategie van je afdeling én je bedrijf.

Waarom je kiest voor TIAS:

  • Beste academische marketing/e-commerce opleider volgens Emerce100, 2016.
  • Door onze eigen deelnemers beoordeeld met een 8.
  • Uitsluitend top academici en de b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Bij TIAS School for Business and Society doceren we vanuit de gedachte dat inzichten van vandaag niet de oplossingen van morgen zijn. Daarom leggen we, naast het overbrengen van kennis en vaardigheden, de nadruk vooral op het stimuleren van een kritische, nieuwsgierige benadering. Andere vragen stellen om te weten hoe het echt zit. Op zoek naar antwoorden met impact op organisaties, business en de samenleving.

TIAS is de business school van Tilburg University en de Technische Universiteit Eindhoven.

Veranker de digital & social strategie in jouw bedrijfsstrategie

De Masterclass Digital Transformation is speciaal ontwikkeld voor professionals die het belang erkennen van de inzet van sociale en digitale media op strategisch niveau. In een social business draagt jouw digitale strategie bij aan de winstgevendheid van de organisatie, dat gaat verder dan de inzet van social media. Deze masterclass helpt je social media beter te begrijpen en vervolgens te verankeren in de strategie van je afdeling én je bedrijf.

Waarom je kiest voor TIAS:

  • Beste academische marketing/e-commerce opleider volgens Emerce100, 2016.
  • Door onze eigen deelnemers beoordeeld met een 8.
  • Uitsluitend top academici en de beste praktijkexperts als docent
  • Goed te combineren met jouw werk

De stormachtige opkomst van digitale en sociale media heeft de marketingpraktijk blijvend veranderd en zal dat in toenemende mate blijven doen. Consumenten willen vanaf iedere locatie, op elk moment toegang tot de dienstverlening van een organisatie. Ze zijn geneigd niet meer blind te varen op de informatie die door organisaties wordt verstrekt, maar gaan op zoek naar onafhankelijke partijen.

Na het volgen van de Masterclass Digital Transformation ben je in staat om:

  • het samenspel tussen de bedrijfsstrategie en jouw digitale strategie te begrijpen;
  • stapsgewijs de digitale strategie van jouw organisatie te verbeteren;
  • beschikbare (klant)data en technologie effectief inzet om de digitale strategie (verder) vorm te geven;
  • digitale activiteiten te ontwikkelen en deze te monitoren en te meten;
  • jouw digitale plan te verankeren in de bedrijfsstrategie en organisatie.

Programma Masterclass Digital Transformation

Tijdens deze 3-daagse opleiding Digital Transformation staat jouw organisatie centraal. Je leert social media beter begrijpen en verankeren in de strategie van jouw afdeling én bedrijf. De masterclass wordt afgesloten met een bedrijfsbezoek bij een onderneming die de digitale transformatie in de genen heeft. Naast de interactieve colleges, de workshops en de opdrachten zijn cases uit de dagelijkse praktijk van de deelnemers een essentieel onderdeel van de masterclass.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Veranderend klantgedrag: trends & ontwikkelingen
  • Fundamenten van jouw digitale strategie
  • Big Data vanuit strategisch perspectief
  • De rol van (big) data en de betekenis voor jouw organisatie
  • Gevolgen van big data voor de strategie
  • Consequenties op organisatieniveau
  • Inrichten van digitale strategie vanuit een strategisch, organisatorisch en technisch oogpunt

Deelnemersprofiel

In de collegezaal zitten managers, professionals en directeuren die net als jij de kracht van digitale strategie erkennen en dit beter willen verankeren in hun organisatie. Naast de interactieve colleges, de workshops en de opdrachten, is reflectie op jouw dagelijkse praktijk een essentieel onderdeel van de masterclass.

Deelnemers aan de Masterclass Digital Transformation van TIAS komen van organisaties als: Interpolis, Avans Hogeschool en Nationale Nederlanden.

Diploma

Na afronding van de masterclass ontvang je het certificaat Masterclass Digital Transformation van TIAS School for Business and Society.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.