Klantgericht Communiceren code 95

Niveau
Tijdsduur
Logo van THINQ Training BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,5 THINQ Training BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega's.

Doel:

Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega's. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Voor wie:

Chauffeurs.

Inhoud:

- Representativiteit en beroepshouding

- Klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Code 95 / Richtlijn Vakbekwaamheid, Klantgerichtheid, Communiceren, Kwaliteitsmanagement en Chauffeur.

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega's.

Doel:

Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega's. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Voor wie:

Chauffeurs.

Inhoud:

- Representativiteit en beroepshouding

- Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie

- Klachtenafhandeling

- Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie

- Omgaan met stressvolle situaties


Examen:

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift als bewijs van deelname.

THINQ Training & Opleiding

Als servicepunt voor al uw trainingen en opleidingen in Transport en Logistiek is THINQ een betrouwbare en flexibele opleidingspartner voor zowel openinschrijvingen als maatwerkprojecten. Wij bieden een single point of contact voor al onze opleidingen met een landelijke dekking en via een centrale planning.

THINQ biedt trajecten aan met WVA (Wet Vermindering Afdracht) voor zowel Transport- en Logistieke opleidingen als voor Chauffeurstrainingen in het kader van de Richtlijn Vakbekwaamheid (RVB).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.