LinkedIn Marketing en Sales
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Marketing is duidelijk maken wie je bent, wat je doet, waarmee jij je onderscheidt en waarom dit super-relevant is voor jouw doelgroep. Dat is via LinkedIn niet anders. Maar je hebt wel te maken met marketing voor mensen en marketing voor machines (lees: het alsmaar evoluerende algoritme van LinkedIn). Beide komen aan bod tijdens deze inspirerende training.
Wat je leert:
-
Pagina beheer
Zorg dat jouw LinkedIn pagina goed wordt ingericht en je een goede basis neerzet. -
Pagina succes
Je leert hoe je gratis meer volgers en organisch bereik krijgt, wat de trends zijn in het werven van nieuwe medewerkers via dit kanaal, wat voor updates voor je werken en hoe je mensen voor je kunt winnen volgen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Marketing is duidelijk maken wie je bent, wat je doet, waarmee jij je onderscheidt en waarom dit super-relevant is voor jouw doelgroep. Dat is via LinkedIn niet anders. Maar je hebt wel te maken met marketing voor mensen en marketing voor machines (lees: het alsmaar evoluerende algoritme van LinkedIn). Beide komen aan bod tijdens deze inspirerende training.
Wat je leert:
- Pagina beheer
Zorg dat jouw LinkedIn pagina goed wordt ingericht en je een goede basis neerzet. - Pagina succes
Je leert hoe je gratis meer volgers en organisch bereik krijgt, wat de trends zijn in het werven van nieuwe medewerkers via dit kanaal, wat voor updates voor je werken en hoe je mensen voor je kunt winnen volgens de principes van Cialdini. - Statistieken
Welke mogelijkheden heb je om te meten en te weten wat je resultaten zijn? Dus wie je tot jouw volgers kunt rekenen en hoe zich dit vertaalt tot conversie op LinkedIn zelf of op je website? - Adverteren op LinkedIn
Hoe zet je dit in, wat kun je ermee, hoe werkt het precies, ervaringen uitwisselen. - Contentplan maken
Voor elke minuut die je aan planning besteedt, bespaar je tijd op de uitvoering. Met een content plan, tool-tips om je content in te schedulen en kennis over de beste post-tijden, werk je efficiënter en behaal je beter resultaat. - Tips!
Als het om het betrekken van je medewerkers of klanten gaat, zijn er wat do’s & dont’s die je zeker wilt weten…
Toelichting
We kijken samen dus naar verschillende aspecten, niet alleen naar het gebruik van LinkedIn zelf maar ook naar hoe je waarde toe kunt voegen aan het netwerk. Ook als je denkt dat dit niet het moment is of er andere belemmeringen zijn je nog een beetje tegenhouden. Het hoeft niet perfect te zijn, als je maar weet wat je doet. You’ve got this!
Je zelf profileren op LinkedIn vraagt om visie. Mensen doen zaken met mensen. Daarom volgen ze ook liever personen dan een merk of een logo. Probeer dicht bij jezelf te blijven, ook al is het op social media. Jij bent uniek en valt niet te kopieren. Laat zien wat je waard bent en wat je geleerd hebt. (fouten maken mag). Ga geregeld de interactie met je doelgroep aan en help mensen uit je netwerk verder. Werk aan jouw persoonlijke (merk)verhaal en bedenk hierbij dat het niet alleen draait om berichten van jou, maar ook verhalen en ervaringen over jou want daarmee bouw je het vertrouwen op. Zo zorg je er vanzelf voor dat je de juiste mensen aantrekt op LinkedIn en dit op kunt volgen.
In onze samenwerking zorgen we er samen voor dat je leert hoe je je goed op LinkedIn profileert. Natuurlijk is er ook alle gelegenheid tot vragen stellen of het samen doornemen van de verschillende functionaliteiten zoals de statistieken die je ter beschikking hebt om je succes inzichtelijk te maken.
Resultaat:
Je positioneert je bedrijf sterker op LinkedIn, je vergroot je
volgers en je bereik. Je leert optimaal gebruik te maken van de
mogelijkheden die er liggen, gaat naar huis met verschillende
ideeën om LinkedIn resultaatgerichter in te zetten en hebt
handvaten gekregen hoe je leads uit je bedrijfspagina haalt.
Daarnaast krijg je:
- Een fijne checklist mee op A4
- Hand-outs van de presentatie
- Een bewijs van deelname-certificaat
Bonus:
Je krijgt een template mee om een goede content strategie mee uit
te werken.
Vragen?
Tijdens en na de training is er alle ruimte voor vragen. En zodra
je na afloop van de training met de bijbehorende opdrachten aan de
slag gaat, kun je me via LinkedIn altijd benaderen om even mee te
kijken. Je zal zien: samen kom je verder!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.