VeriSM Foundation Bridge

Type product
Tijdsduur
Logo van Tailor iT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Tailor iT heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
  • Wat is een Service?
  • De Service Organisatie
  • De Service Cultuur
  • Uitdagingen voor Service Management
  • Het VeriSM Model
  • Het besturingsmodel
  • De digitale transitie
  • Wat is Service Management?
  • Continue verbetering
  • De vier fasen van het VeriSM model: Define, Produce, Provide en Respond
  • De relatie met Agile, DevOps, SIAM en Lean
  • Technologische ontwikkelingen
  • Business IT Alignment
  • Aan de slag met VeriSM

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SIAM, VeriSM, Business-IT Alignment, Netwerken (IT) en Microsoft netwerk.

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
  • Wat is een Service?
  • De Service Organisatie
  • De Service Cultuur
  • Uitdagingen voor Service Management
  • Het VeriSM Model
  • Het besturingsmodel
  • De digitale transitie
  • Wat is Service Management?
  • Continue verbetering
  • De vier fasen van het VeriSM model: Define, Produce, Provide en Respond
  • De relatie met Agile, DevOps, SIAM en Lean
  • Technologische ontwikkelingen
  • Business IT Alignment
  • Aan de slag met VeriSM
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.