ITIL© Intermediate PPO (ITV3PPO) (incl. examen)

Tijdsduur
Logo van Tailor iT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Tailor iT heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tailor iT biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

Doel
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambiëren.

Voorkennis
Om deel te nemen aan deze training dien je in het bezit van het ITIL© Foundation certificaat of het ITIL© Foundation Bridge certificaat te zijn.

Inhoud

  • Het Service Management concept
  • Het doel en de principes van Service Operation
  • Service Operation-processen
  • Service Operatio…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Intermediate, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

Doel
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambiëren.

Voorkennis
Om deel te nemen aan deze training dien je in het bezit van het ITIL© Foundation certificaat of het ITIL© Foundation Bridge certificaat te zijn.

Inhoud

  • Het Service Management concept
  • Het doel en de principes van Service Operation
  • Service Operation-processen
  • Service Operation-activiteiten
  • De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service Operation
  • De KPI's van de Service Operation-processen
  • Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico's van Service Operation
  • De volgende processen uit de Service Operation fase komen aan bod: Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management

Bijzonderheden
All our ITIL© and PRINCE2© courses are conducted by our partner CVA Informatica Opleidingen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.