Communicatieve en sociale vaardigheden (U14)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Communicatieve en sociale vaardigheden (U14)

TA Nederland
Logo van TA Nederland
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 TA Nederland heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeTilburg
26 aug. 2022
placeTilburg
29 sep. 2022
placeTilburg
29 okt. 2022
placeTilburg
22 nov. 2022
placeTilburg
28 dec. 2022

Beschrijving

Communicatieve en sociale vaardigheden 

Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en collega’s en een goede werkhouding.

 

De leerdoelen tijdens deze training zijn:

·         De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden

·         De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden

·         De cursist begrijpt het effect van: representativiteit, beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago van de onderneming

·         De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de dienstverlening

·         de cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sociale vaardigheden, Aanpassingsvermogen, Empathie & Sensitiviteit, Communicatiestijlen en DISC.

Communicatieve en sociale vaardigheden 

Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken, zoals; een goede omgang met klanten en collega’s en een goede werkhouding.

 

De leerdoelen tijdens deze training zijn:

·         De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden

·         De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden

·         De cursist begrijpt het effect van: representativiteit, beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago van de onderneming

·         De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de dienstverlening

·         de cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.: ongewenst of afwijkend gedrag)

·         De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming

·         De cursist kan omgaan met stresssituaties

·         De cursist kan handelen en denken vanuit diverse belanghebbenden

·         De cursist kan feedback geven en ontvangen

Vakbekwaamheidsrichtlijn

De training kan meetellen voor 7 uren voor de code 95 in het kader van de nascholing vakbekwaamheid. De aan- en afmelding code 95 bij CBR is reeds meegenomen in het tarief.

Bij het dagelijkse werk als chauffeur komt veel kijken. Goede omgang met klanten en collega’s, een goede werkhouding, zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben.

Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is bij een klant of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben.

Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? De wensen van de klant staan centraal in deze training. U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken. De klantgerichtheid en betrokkenheid voor het werk als chauffeur wordt naar een hoger niveau gebracht. U bent de ambassadeur van uw bedrijf.

Inhoud van de training “Communicatieve en sociale vaardigheden”

De leerdoelen zijn:

  • De cursist weet hoe een klacht afgehandeld moet worden
  • De cursist kan verschillende dimensies van cultuur benoemen en herkent bijbehorende normen en waarden
  • De cursist begrijpt het effect van: representativiteit, beroepshouding, commercieel gedrag en klantbenadering op het imago van de onderneming
  • De cursist begrijpt dat communicatie een onderdeel is van de dienstverlening
  • De cursist kan gedragingen waarnemen en interpreteren (bijv.: ongewenst of afwijkend gedrag)
  • De cursist kent de gevolgen en oorzaken van ruisvorming
  • De cursist kan omgaan met stresssituaties
  • De cursist kan handelen en denken vanuit diverse belanghebbenden
  • De cursist kan feedback geven en ontvangen

TA Nederland; Innovatief in opleiden waar maatwerk standaard is

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.