ITIL® 4 Foundation | Online training

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van Lagant Management Consultants BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Lagant Management Consultants BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Utrecht
16 nov. 2020 tot 17 nov. 2020
computer Online: Utrecht
7 dec. 2020 tot 8 dec. 2020

Beschrijving

Deze ITIL Foundation training biedt jou een raamwerk van processen en concrete handvatten om je IT-organisatie in te richten en te beheren. De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice.

Deze opvolger van de ITIL-V3 versie beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management en integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing. Bij ITIL4 Foundation is de methode dus niet meer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Deze ITIL Foundation training biedt jou een raamwerk van processen en concrete handvatten om je IT-organisatie in te richten en te beheren. De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice.

Deze opvolger van de ITIL-V3 versie beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management en integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing. Bij ITIL4 Foundation is de methode dus niet meer gebaseerd op processen, maar ondersteunt snellere, kwaliteits- en waarde gedreven opleveringen van IT-diensten voor mensen en door organisaties heen.
Tijdens deze cursus maakt de cursist kennis met de basisbegrippen en hoe waarde kan worden geleverd met behulp van de principes, de theorie over het ITIL service value system (SVS), het four dimensions model, de Value chain (SVC) en de practises (v/h processen) uit de IT Infrastructure Library.

Deze training is voor jou als je werkzaam bent in de IT- en bedrijfsdomeinen en je wilt de eerste stappen zetten in servicemanagement, of je bent al bekend met eerdere versies van ITIL en/of andere best practices uit de branche en wilt meer leren over de huidige versie van ITIL. Deze zelfstudie en de bijbehorende certificering kunnen nuttig zijn voor de volgende functies: IT Engineers, IT Support Staff, IT Consultants, Business Managers, Business Process Owners, IT Developers, Service Providers en System Integrators.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Lagant Management Consultants BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.