Eendaagse Training | Anti Agressie

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Sunny Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Sunny Training heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 42 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Eendaagse Training | Anti Agressie
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Yvonne Brands
9
Eendaagse Training | Anti Agressie

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw normaal terwijl we ook wel een grens moeten stellen. We hebben de trainer Miriam gevraagd hoe we dat het beste kunnen doen. Zij is heel aardig en luistert echt goed. Ik heb er heel veel aan gehad en mijn collega’s ook! We weten nu beter hoe we kunnen begrenzen en hoe we veilig ons werk kunnen doen. " - 02-06-2020 10:54

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw no… alles lezen - 02-06-2020 10:54

Startdata en plaatsen

placeEendaagse Training met gelijkgestemde deelnemers
sep. 2020
check_circle Startgarantie
placeEendaagse Training met gelijkgestemde deelnemers
okt. 2020
check_circle Startgarantie
placeEendaagse Training met gelijkgestemde deelnemers
nov. 2020
check_circle Startgarantie
placeEendaagse Training met gelijkgestemde deelnemers
dec. 2020

Beschrijving

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die klantcontact hebben.

Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.

Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en wat beter niet? In jouw groep zijn altijd medewerkers met een soortgelijke functie met dezelfde ervaringen. Zodat je zeker weet dat je raakvlakken met de andere deelnemers hebt.

We oefenen tijdens de training met letterlijke zinnen die je meteen kunt gebru…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgaan met Agressie & Emotie, Assertiviteit, Conflicthantering, Klachtenbehandeling en Omgaan met weerstand.

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die klantcontact hebben.

Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.

Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en wat beter niet? In jouw groep zijn altijd medewerkers met een soortgelijke functie met dezelfde ervaringen. Zodat je zeker weet dat je raakvlakken met de andere deelnemers hebt.

We oefenen tijdens de training met letterlijke zinnen die je meteen kunt gebruiken in de praktijk. We trainen altijd in kleine groepen en in een warme sfeer. Zodat je na afloop van de training veilig en professioneel aan het werk kunt! Met de klant als koning en jij als professionele mediator van het gesprek.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Eendaagse Training | Anti Agressie
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Yvonne Brands
9
Eendaagse Training | Anti Agressie

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw normaal terwijl we ook wel een grens moeten stellen. We hebben de trainer Miriam gevraagd hoe we dat het beste kunnen doen. Zij is heel aardig en luistert echt goed. Ik heb er heel veel aan gehad en mijn collega’s ook! We weten nu beter hoe we kunnen begrenzen en hoe we veilig ons werk kunnen doen. " - 02-06-2020 10:54

"Heel herkenbaar en het was ook nog eens gezellig. Beslist een veilige training die ik zou aanbevelen.Veel situaties zijn voor ons al gauw no… alles lezen - 02-06-2020 10:54

starstarstarstarstar
Amber Van Heemskerk
10
Eendaagse Training | Anti Agressie

"Toen ik naar de training Omgaan met agressie ging wist ik niet wat ik kon verwachten. Ik zag er best een beetje tegenop. Door de manier van uitwisselen met de andere deelnemers en het oefenen met een erg vriendelijke acteur weet ik nu veel beter hoe ik agitatie kan voorkomen! Het is mij 100% meegevallen en ik zou deze training echt aanbevelen, je wordt er sterker van!" - 16-08-2019 14:42

"Toen ik naar de training Omgaan met agressie ging wist ik niet wat ik kon verwachten. Ik zag er best een beetje tegenop. Door de manier van … alles lezen - 16-08-2019 14:42

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Sunny Training, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.