Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

Type product
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Sunny Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Sunny Training heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 40 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Carolien van Heemst
10
Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebben heel veel geoefend en er was voor elke deelnemer veel tijd om casussen in te brengen. Het scheelt ook wel dat het een hele kleine groep was (3 deelnemers). Hierdoor kon echt alles aan bod komen en was er een hele fijne sfeer. Ik zou het zo weer doen! Carolien " - 12-05-2020 09:58

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebbe… alles lezen - 12-05-2020 09:58

Beschrijving

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Gemeenten krijgen veel verzoeken binnen, die per mail moeten worden beantwoord en worden afgehandeld. Verzoeken, vergunningen en ook klachten. In deze schrijftraining krijg je van ons heldere en duidelijke tips zodat je hier beter op kunt reageren. We begeleiden je online via ZOOM. Ook als je onbekend bent met het volgen van onlinetraining, zorgen wij ervoor dat dit soepel verloopt. We helpen je in een kleine groep met jouw specifieke vragen. Sunny Training is thuis in alle vragen waarmee ambtenaren te maken krijgen want we trainen bij ruim 60 gemeenten. Vind je het moeilijk om kort en krachtig te formuleren terwijl je toch klantvriendelijk blijft? Ben jij het Visitekaartje maar moet je ook …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schriftelijke communicatie, Klantvriendelijkheid, Schrijven, Schrijven voor het web en Klantgericht schrijven.

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Gemeenten krijgen veel verzoeken binnen, die per mail moeten worden beantwoord en worden afgehandeld. Verzoeken, vergunningen en ook klachten. In deze schrijftraining krijg je van ons heldere en duidelijke tips zodat je hier beter op kunt reageren. We begeleiden je online via ZOOM. Ook als je onbekend bent met het volgen van onlinetraining, zorgen wij ervoor dat dit soepel verloopt. We helpen je in een kleine groep met jouw specifieke vragen. Sunny Training is thuis in alle vragen waarmee ambtenaren te maken krijgen want we trainen bij ruim 60 gemeenten. Vind je het moeilijk om kort en krachtig te formuleren terwijl je toch klantvriendelijk blijft? Ben jij het Visitekaartje maar moet je ook 'nee verkopen'? Wil je even je grammatica en zinsconstructie opfrissen? Wil je je verder ontwikkelen in schriftelijke vaardigheden samen met maximaal 5 andere deelnemers? Dan bieden wij jou en gelijkgestemde collega's een sprankelende en leerzame dag waarvan je veel zult opsteken! Schrijf je in!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Carolien van Heemst
10
Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebben heel veel geoefend en er was voor elke deelnemer veel tijd om casussen in te brengen. Het scheelt ook wel dat het een hele kleine groep was (3 deelnemers). Hierdoor kon echt alles aan bod komen en was er een hele fijne sfeer. Ik zou het zo weer doen! Carolien " - 12-05-2020 09:58

"Een hele leuke training met goede praktische voorbeelden en fijne ezelsbruggetjes die het gemakkelijk maken om alles toe te passen. We hebbe… alles lezen - 12-05-2020 09:58

starstarstarstarstar
Rosita Verschaijk
10
Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

"Samen met mijn collega heb ik me voor deze training opgegeven. Wij hebben namelijk veel te maken met inwoners die zich per mail beklagen over diverse aangelegenheden zoals burenoverlast, een vergunning ed.
Ik vond het prettig om van de trainer handzame tips te krijgen die ik heel simpel kan gebruiken bij het beantwoorden van de mails. Dat de training online werd verzorgd was voor mij geen enkel probleem.
De voorbeelden spraken me aan en waren uit de praktijk gegrepen. Rosita Verschaijk. Ambtenaar." - 12-05-2020 09:50

"Samen met mijn collega heb ik me voor deze training opgegeven. Wij hebben namelijk veel te maken met inwoners die zich per mail beklagen ove… alles lezen - 12-05-2020 09:50

starstarstarstarstar
Melissa Duis
ambtenaar
10
Klantvriendelijk Schrijven | Schrijftraining | Gemeenten | Online

"Voor mijn werk is het niet nodig dat ik uitgebreide beleidsstukken schrijf ofzo. Wel beantwoord ik dagelijks veel mails van inwoners waarin zij hun klachten uiten of verzoeken hebben. Ik was toch onzeker of ik de goede toon had in mijn mails. Deze schrijftraining heeft mij heel goed geholpen. Ik heb veel opgestoken. Met bijzondere dank aan Eva!! " - 15-04-2020 08:36

"Voor mijn werk is het niet nodig dat ik uitgebreide beleidsstukken schrijf ofzo. Wel beantwoord ik dagelijks veel mails van inwoners waarin … alles lezen - 15-04-2020 08:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.