MBO Medewerker Contactcenter (niveau 3)
Beschrijving
Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.
Wat kun je doen met deze opleiding?
Als medewerker contactcenter heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden w…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.
Wat kun je doen met deze opleiding?
Als medewerker contactcenter heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een medewerker contactcenter uitgevoerd:
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
Voert het verkooptraject uit
- Acquireert klanten en/of opdrachten
- Bereidt het verkooptraject voor
- Doet een aanbod met prijsberekening
- Verzorgt het (interne) ordertraject
- Voert verkoopgesprekken
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- Behandelt klachten
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- Voert promotieactiviteiten uit
- Voert webcare werkzaamheden uit
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.