1 + 1 = 11 (audioboek)
Beschrijving
๐๐ฒ๐ ๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ ๐ฐ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฒ๐ฝ๐:
๐ ๐ฒ๐ ๐ฑ๐ฒ๐๐ฒ ๐๐ฟ๐ฎ๐ถ๐ป๐ถ๐ป๐ด ๐ต๐ฒ๐ฏ ๐ท๐ฒ ๐๐ฒ๐๐ฒ๐ป๐, ๐ญ๐ฎ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ป, ๐ผ๐ป๐ฏ๐ฒ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ ๐๐ผ๐ฒ๐ด๐ฎ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ ๐ฎ๐น๐น๐ฒ ๐น๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐บ๐ถ๐ฑ๐ฑ๐ฒ๐น๐ฒ๐ป ๐ผ๐ฝ ๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ.
๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ | ๐ฎ๐น๐น ๐๐ผ๐ ๐ฐ๐ฎ๐ป ๐น๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ป!
Studdyยฎ ๐นAll you can learn๐น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐นCertificaat๐น 24/7 PC, mobiel, tablet
In Nederland vliegen de onderwijsvernieuwingen je om de oren. Kinderen moeten oplossend en onderzoekend rekenen en schrijven. Samenwerken, reflecteren, creativiteit en digitale vaardigheden ontwikkelen. En het liefst hun eigen individuele leerweg volgen. Of deze behoefte aan maatwerk en vernieuwingen uiteindelijk uitvoerbaar en/of wetenschappelijk onderbouwd is, doet er vaak niet toe. Maar waardoor worden deze innovaties eigenlijk gevoed? Waarom horen we zo vaak alarmerende berichten over de kwaliteit van ons taal- en rekenonderwijs? Leiden al die vernieuwingen wel tot verbetering of alleen…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
๐๐ฒ๐ ๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ ๐ฐ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฒ๐ฝ๐:
๐ ๐ฒ๐ ๐ฑ๐ฒ๐๐ฒ ๐๐ฟ๐ฎ๐ถ๐ป๐ถ๐ป๐ด ๐ต๐ฒ๐ฏ ๐ท๐ฒ ๐๐ฒ๐๐ฒ๐ป๐, ๐ญ๐ฎ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ป, ๐ผ๐ป๐ฏ๐ฒ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ ๐๐ผ๐ฒ๐ด๐ฎ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ ๐ฎ๐น๐น๐ฒ ๐น๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐บ๐ถ๐ฑ๐ฑ๐ฒ๐น๐ฒ๐ป ๐ผ๐ฝ ๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ.
๐ฆ๐๐๐ฑ๐ฑ๐ยฎ | ๐ฎ๐น๐น ๐๐ผ๐ ๐ฐ๐ฎ๐ป ๐น๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ป!
Studdyยฎ ๐นAll you can learn๐น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐นCertificaat๐น 24/7 PC, mobiel, tablet
In Nederland vliegen de onderwijsvernieuwingen je om de oren.
Kinderen moeten oplossend en onderzoekend rekenen en schrijven.
Samenwerken, reflecteren, creativiteit en digitale vaardigheden
ontwikkelen. En het liefst hun eigen individuele leerweg volgen. Of
deze behoefte aan maatwerk en vernieuwingen uiteindelijk
uitvoerbaar en/of wetenschappelijk onderbouwd is, doet er vaak niet
toe. Maar waardoor worden deze innovaties eigenlijk gevoed? Waarom
horen we zo vaak alarmerende berichten over de kwaliteit van ons
taal- en rekenonderwijs? Leiden al die vernieuwingen wel tot
verbetering of alleen maar tot meer problemen?
Tjip de Jong legt in deze bundeling van zijn onderwijsblogs uit NRC
Handelsblad de onderwijsvernieuwingen langs een kritische
no-nonsense meetlat. Dit doet hij met oog voor de dagelijkse
praktijk en met grappige, confronterende voorbeelden.
Recensies
โIn deze bundel ontrafelt Tjip interessante onderwijskwesties
met een uitkomst die vaak ontnuchterend eenvoudig is. Een absolute
leestip!โ โ Eva Naaijkens, auteur van En wat als we nu weer
eens gewoon gingen lesgeven?
โDe boodschap in dit boek is glashelder: Geef les! De rest is
ruis.โ โ Bertus Meijer, schoolmeester en oprichter van
Onderwijsenzo
โTjip de Jong fileert haarfijn de misconcepties van
onderwijsvernieuwers.โ โ Prof. dr. Anna Bosman, Radboud
Universiteit Nijmegen
โTjip kent het onderwijs op zโn duimpje, maar heeft de blik van de
nieuwsgierige toeschouwer behouden. Zijn stukken zijn origineel,
grappig en scherp.โ โ Mirjam Remie, Onderwijsredacteur
NRC
Auteur
Dr. Tjip de Jong is onderzoeker, docent, schrijver en adviseur. Hij maakt een wekelijkse podcast over leren, veranderen en onderwijs: www.tjipcast.nl, en schrijft regelmatig een onderwijsblog voor de website van NRC Handelsblad
Competenties
Onderwijs; vernieuwingen; hypes
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โฌ 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.