Lean IT foundation, LITA® (lean-lita)

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van StarTel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 StarTel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

StarTel
16 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 16 juli 2019, 09:00-16:00, Dag 1
event 17 juli 2019, 09:00-16:00, Dag 2
StarTel
18 sep. 2019 tot 19 sep. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 18 september 2019, 09:00-16:00, Dag 1
event 19 september 2019, 09:00-16:00, Dag 2
StarTel
11 nov. 2019 tot 12 nov. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 11 november 2019, 09:00-16:00, Dag 1
event 12 november 2019, 09:00-16:00, Dag 2

Beschrijving

StarTel in Roden verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Lean heeft als uitgangspunt dat de toegevoegde waarde van een product of dienst alleen door de uiteindelijke gebruiker kan worden bepaald. Lean richt zich in essentie op het maximaliseren van de klantwaarde en het minimaliseren van verspilling. Daarnaast richt Lean zich ook op de voortdurende verbetering van de processen die deze beide doelstellingen ondersteunen: het creëren van meer toegevoegde waarde met minder of beperkte middelen. Er wordt in deze training ingegaan op vragen als: hoe zorgt u ervoor dat er een efficiënt change management beleid wordt gevoerd en op welke manier zorgt u er voor dat doorlooptijden bij het verhelpen van incidenten teruggedrongen worden? 
De deelnemers raken …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ICT Algemeen, Lean, Management Algemeen, Business intelligence en Netwerken (IT).

StarTel in Roden verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Lean heeft als uitgangspunt dat de toegevoegde waarde van een product of dienst alleen door de uiteindelijke gebruiker kan worden bepaald. Lean richt zich in essentie op het maximaliseren van de klantwaarde en het minimaliseren van verspilling. Daarnaast richt Lean zich ook op de voortdurende verbetering van de processen die deze beide doelstellingen ondersteunen: het creëren van meer toegevoegde waarde met minder of beperkte middelen. Er wordt in deze training ingegaan op vragen als: hoe zorgt u ervoor dat er een efficiënt change management beleid wordt gevoerd en op welke manier zorgt u er voor dat doorlooptijden bij het verhelpen van incidenten teruggedrongen worden? 
De deelnemers raken bekend met de oorsprong en ontwikkeling van de Lean-filosofie; het concept van verspilling, variatie en inflexibiliteit; klantwaarde, Voice of the Customer, CTQ; procesverbetering, Value Stream Mapping; Performance en KPI’s; organisatorische randvoorwaarden voor de invoeren van Lean; Lean-gedrag en -attitude; Betekenis en doel van Visual management en het gebruik van dag- en weekborden. Er wordt ook aandacht besteed aan de praktische toepassing van (analyse) tools: Voice of the Customer; SIPOC en Critical to Quality; Value Stream Map; KPI’s; Persoonlijke ‘change story’.
Uiteindelijk verhoogt een Lean implementatie de productiviteit van de ICT binnen een jaar met  ongeveer 25%.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.