Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support (CXD-105)

Tijdsduur
Logo van StarTel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 StarTel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

StarTel bv biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Den Haag, Deventer, Drachten, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

StarTel in Drachten verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

The Citrix XenApp and XenDesktop Help Desk Support course provides help desk representatives with the skills required to effectively troubleshoot and resolve user issues faster, prevent issues from reoccurring and use the proper consoles during troubleshooting to quickly determine the root cause of user issues within a XenApp or XenDesktop 7.x environment.
Students will leave class with the ability to troubleshoot user issues, including interpreting user needs, asking the proper questions to resolve common issues, and applying documentation practices when troubleshooting to ensure a smooth transition when escalation is necessary.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Citrix XenApp, Helpdesk, App Development, Citrix en Klantgerichtheid.

StarTel in Drachten verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

The Citrix XenApp and XenDesktop Help Desk Support course provides help desk representatives with the skills required to effectively troubleshoot and resolve user issues faster, prevent issues from reoccurring and use the proper consoles during troubleshooting to quickly determine the root cause of user issues within a XenApp or XenDesktop 7.x environment.
Students will leave class with the ability to troubleshoot user issues, including interpreting user needs, asking the proper questions to resolve common issues, and applying documentation practices when troubleshooting to ensure a smooth transition when escalation is necessary.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.