IT Service Management with System Center Service Manager (10965)

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van StarTel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 StarTel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

StarTel
2 sep. 2019 tot 6 sep. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 2 september 2019, 09:00-16:00, Dag 1
event 3 september 2019, 09:00-16:00, Dag 2
event 4 september 2019, 09:00-16:00, Dag 3
event 5 september 2019, 09:00-16:00, Dag 4
event 6 september 2019, 09:00-16:00, Dag 5
StarTel
4 nov. 2019 tot 8 nov. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 4 november 2019, 09:00-16:00, Dag 1
event 5 november 2019, 09:00-16:00, Dag 2
event 6 november 2019, 09:00-16:00, Dag 3
event 7 november 2019, 09:00-16:00, Dag 4
event 8 november 2019, 09:00-16:00, Dag 5

Beschrijving

StarTel in Roden verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Deze vijfdaagse cursus zullen de studenten met de belangrijkste kennis die nodig is om System Center 2016 Service Manager te implementeren en configureren.   Met behulp van hands-on labs, zullen de studenten onder meer het volgende leren:

 

  • Waar Service Manager zit binnen de System Center 2016 product.

  • Wat zakelijke en technische behoeften Service Manager is ontworpen om te voldoen aan.

  • Hoe Service Manager sluit zich aan ITIL en MOF.

  • Hoe te architect en implementeren van een System Center 2016 inzet Service Manager.

  • Hoe kan ik een bestaande Service Manager 2012 R2 omgeving om System Center 2016 te upgraden.

  • Hoe kan ik System Center te passen 2016 Service Manager in overeenstemmin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: IT Management & Strategie, Service management, Microsoft System Center, ICT Algemeen en Systeembeheer.

StarTel in Roden verzorgt al ruim 20 jaar ICT opleidingen in Nederland en Belgie. 

Deze vijfdaagse cursus zullen de studenten met de belangrijkste kennis die nodig is om System Center 2016 Service Manager te implementeren en configureren.   Met behulp van hands-on labs, zullen de studenten onder meer het volgende leren:

 

  • Waar Service Manager zit binnen de System Center 2016 product.

  • Wat zakelijke en technische behoeften Service Manager is ontworpen om te voldoen aan.

  • Hoe Service Manager sluit zich aan ITIL en MOF.

  • Hoe te architect en implementeren van een System Center 2016 inzet Service Manager.

  • Hoe kan ik een bestaande Service Manager 2012 R2 omgeving om System Center 2016 te upgraden.

  • Hoe kan ik System Center te passen 2016 Service Manager in overeenstemming te zijn met de bedrijfsstandaarden.

  • Hoe te Incident en Problem Management configureren.

  • Hoe kan ik Activity, Change en Release Management configureren.

  • Hoe te serviceaanvragen configureren.

  • Hoe kan Service Level Management configureren.

  • Hoe de Self-Service Portal aan te passen.

  • Hoe te Rapportage en analyse configureren.

  • Problemen met Service Manager en het uitvoeren van een ramp.

  • Hoe maak je aangepaste Service Manager formulieren te maken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.