Professional Master Big Data & Marketing Intelligence - Avond

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.131 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
21 sep. 2020 tot 1 feb. 2021
placeUtrecht
21 sep. 2020 tot 1 feb. 2021
placeZwolle
21 sep. 2020 tot 1 feb. 2021
placeArnhem
22 sep. 2020 tot 2 feb. 2021
placeRotterdam
22 sep. 2020 tot 2 feb. 2021
placeEindhoven
23 sep. 2020 tot 3 feb. 2021
placeAmsterdam
30 nov. 2020 tot 12 apr. 2021
placeUtrecht
30 nov. 2020 tot 12 apr. 2021
placeZwolle
30 nov. 2020 tot 12 apr. 2021
placeArnhem
1 dec. 2020 tot 13 apr. 2021
placeRotterdam
1 dec. 2020 tot 13 apr. 2021
placeEindhoven
2 dec. 2020 tot 14 apr. 2021
placeAmsterdam
22 feb. 2021 tot 28 jun. 2021
placeUtrecht
22 feb. 2021 tot 28 jun. 2021
placeZwolle
22 feb. 2021 tot 28 jun. 2021
placeArnhem
23 feb. 2021 tot 29 jun. 2021
placeRotterdam
23 feb. 2021 tot 29 jun. 2021
placeEindhoven
24 feb. 2021 tot 30 jun. 2021
placeAmsterdam
10 mei. 2021 tot 6 sep. 2021
placeUtrecht
10 mei. 2021 tot 6 sep. 2021

Beschrijving

Je bent hoger opgeleid en wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het snijvlak van business en IT. Je hebt te maken met het neerzetten van business intelligence in de organisatie. O...

Organisaties hebben veel informatie en data van klanten en bezoekers tot hun beschikking. Deze data laat zien wat er gebeurd is, maar kan ook consumentengedrag voorspellen. Wil je big data optimaal inzetten voor de marketing van je organisatie? Kies dan voor deze Professional Master van onze businesspartner NCOI. Je krijgt inzicht in concepten en modellen van big data, customer journey en motivatietheorie. Vervolgens ga je praktisch aan de slag met de toepassing hiervan in je organisatie.


Na a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je bent hoger opgeleid en wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het snijvlak van business en IT. Je hebt te maken met het neerzetten van business intelligence in de organisatie. O...

Organisaties hebben veel informatie en data van klanten en bezoekers tot hun beschikking. Deze data laat zien wat er gebeurd is, maar kan ook consumentengedrag voorspellen. Wil je big data optimaal inzetten voor de marketing van je organisatie? Kies dan voor deze Professional Master van onze businesspartner NCOI. Je krijgt inzicht in concepten en modellen van big data, customer journey en motivatietheorie. Vervolgens ga je praktisch aan de slag met de toepassing hiervan in je organisatie.


Na afloop ontvang je het certificaat 'Professional Master Big Data & Marketing Intelligence' vanuit onze businesspartner NCOI.

In dit boeiende programma kom je tot de kern van het vakgebied. Aan de hand van onderwerpen als big data, customer journey, motivatie, consumentengedrag en concurrentieanalyse doe je kennis op van vele facetten van het vakgebied. Je verdiept je in de psychologie van de consument en leert het aankoopgedrag van de consument te doorgronden. Daarnaast leer je hoe je je doelgroep optimaal bereikt, met welke strategie en met welke boodschap. Bij elkaar vormt dit een zeer compleet en boeiend programma voor de ambitieuze marketingprofessional.
Het programma wordt verzorgd door ervaren docenten die zelf actief zijn in het vakgebied. Zij koppelen de theorie voortdurend aan de praktijk, waardoor alles direct toepasbaar is in je werk.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Business Intelligence & Big Data

o Masterclass Business Intelligence & Big Data
(8 bijeenkomsten)

  • Big-data-analytics in onze maatschappij
    o Inzet van big data in jouw organisatie
    o Big-datastrategie
    o Customer journey
    o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
    o Eigen data en open source data
    o Van data naar inzicht
    o Analytics en slimme tools
    o Predictive analytics in marketing
    o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
    o Privacy, wet- en regelgeving
    o Best practices (do’s and dont’s)


  • Masterclass Customer Insights en Koopgedrag

    o Masterclass Customer Insights en Koopgedrag
    (8 bijeenkomsten)
  • Begrijpen van gedrag van consumenten
    o Omgevingsinvloeden
    o Psychologische aspecten van consumenten­gedrag
    o Motivatietheorie
    o Individuele besluitvorming
    o Probleemherkenning en zoeken naar informatie
    o Het proces na aankoop
    o Consumentendiversiteit
    o Sociale klassen en lifestyles
    o Sociale invloeden op ­consumentengedrag
    o Consumentenanalyse en strategie
    o Consumentengedrag, marketing en ethiek
    o (Online) marktonderzoek en ethiek

De Professional Master Big Data & Marketing Intelligence duurt 6 maanden. Het programma wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. De dagvariant heeft 8 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. De avondvariant heeft 16 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Het programma wordt ook via e-learning verzorgd met contact en begeleiding op afstand.

Masterdeelprogramma

SRM-MPBD5|Professional Master Big Data & Marketing Intelligence

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.