Online Advertising - Virtual Classroom

Tijdsduur

Online Advertising - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media Marketing, Instagram Marketing, Facebook, Online marketing en SEO.

Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw advertenties tussenuit springt? Dat leer je tijdens de training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de trends en mogelijkheden op het gebied van online advertising. Zo ontdek je wat de mogelijkheden zijn van de advertentieplatformen van Google, Facebook, Instagram, TikTok en LinkedIn. Je leert hoe je campagnes meetbaar maakt en hoe je met minder budget meer resultaat boekt. In de training Online Advertising maak je onder meer kennis met de belangrijkste features van Google Ads. Je ontdekt welke instellingen voor jou relevant zijn en duikt in releva...



Met een online advertentie heb je een groot bereik, maar hoe zorg je ervoor dat je met een beperkt budget maximaal rendement genereert? Dat leer je tijdens deze praktijkgerichte training van SRM. Je gaat aan de slag met je (ideale) doelgroep en de doelen die je bij die doelgroep wil bereiken. Zo leer je met welke tools je het effect van je advertenties kunt versterken. Ook ontwikkel je creatieve vaardigheden om je advertentie relevanter te maken voor een doelgroep. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je het geleerde direct toe binnen je eigen werkomgeving, je merkt direct meer resultaat met je online advertenties.

In deze training leer je hoe je met online advertising meer bereik en zichtbaarheid genereert. Hiervoor werk je met een campagneplan. Je ontdekt welke soorten advertising er zijn en hoe je specifieke klantsegmenten kunt targeten via onder meer Google Ads en social media.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Strategie en mogelijkheden


o Online advertising in de customer journey
o Verschillende soorten advertising
o REAN-model en doelstellingen bepalen voor online advertising
o Bepalen van doelstellingen en KPI’s

Online campagnes


o Mogelijkheden van Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, Google Ads, display, video en andere vormen van advertising
o Targeten van je doelgroep
o Boodschap bepalen en advertenties opmaken

Resultaat van online advertising


o Hoe meet je online advertising?
o ROI bepalen van je online advertising
o Rapportage en prestaties interpreteren

Regelgeving


o Inzicht in actuele privacywetgeving
o Datagebruik en codes

2 dagen

Trainingen

SRM-ONAD|Online Advertising

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.