NIMA B Digital Marketing Verkort - E-learning

Type product

NIMA B Digital Marketing Verkort - E-learning

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Je hebt de afgelopen 3 jaar het diploma SRM B Online Marketing diploma behaald en wilt graag via een verkort traject het diploma NIMA B Digital Marketing behalen.

Als je in de afgelopen 3 jaar je SRM Online Marketeer B diploma hebt behaald, hoeven we jou niet meer te leren hoe je een operationeel, tactisch online marketingplan maakt en hoe je dit moet presenteren. Daarom kan je door het volgen van deze opleiding versneld je NIMA B Digital Marketing diploma halen. Hiervoor hoef je alleen nog het NIMA Marketing B1 examen succesvol af te ronden. Daarmee ben jij een online marketeer die niet alleen excelleert in de praktijk, maar ook een online marketeer die aantoonbaar een goede strategische ma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digital Marketing, NIMA e-Marketing B, NIMA Marketing-B, NIMA en Online marketing.

Je hebt de afgelopen 3 jaar het diploma SRM B Online Marketing diploma behaald en wilt graag via een verkort traject het diploma NIMA B Digital Marketing behalen.

Als je in de afgelopen 3 jaar je SRM Online Marketeer B diploma hebt behaald, hoeven we jou niet meer te leren hoe je een operationeel, tactisch online marketingplan maakt en hoe je dit moet presenteren. Daarom kan je door het volgen van deze opleiding versneld je NIMA B Digital Marketing diploma halen. Hiervoor hoef je alleen nog het NIMA Marketing B1 examen succesvol af te ronden. Daarmee ben jij een online marketeer die niet alleen excelleert in de praktijk, maar ook een online marketeer die aantoonbaar een goede strategische marketing basis heeft. Hierdoor kun je je eigen bijdrage niet alleen beter plaatsen in het geheel, maar ben je ook waardevoller voor je organisatie.

Het is een vereiste dat je het diploma SRM B Online Marketeer bezit. Dit diploma moet behaald zijn in de afgelopen 3 jaar.

Je wordt door ervaren marketingprofessionals actief en praktijkgericht voorbereid op het NIMA-examen. De onderwerpen die aan bod komen zijn voor jou herkenbaar, doordat de theorie direct wordt gekoppeld aan actuele voorbeelden. Je verdiept je onder andere in belangrijke begrippen als marktonderzoek, segmentatie en positionering en gaat aan de slag met het opzetten van een marketingstrategie en -actieplan.

Nieuw! Extra NIMA Persoonscertificering
Na het behalen van je diploma NIMA B Digital Marketing via SRM mag je een jaar lang gratis de internationaal erkende digital marketingtitel Senior Digital Professional (SDP) achter je naam voeren. Hiermee maak je jouw kwaliteiten zichtbaar voor de buitenwereld en onderscheid je je van collega-digital marketingprofessionals.

o Na het behalen van je diploma meld je je aan via https://www.nima.nl/persoonstitels/senior-digital-professional/. Je naam wordt vervolgens geregistreerd in het NIMA Diplomaregister, zodat je internationaal erkend SDP’er bent
o Je mag de afkorting SDP achter je naam dragen en het officiële SDP logo gebruiken
o De titel is een garantielabel voor een goede en actuele vakbekwaamheid en hoge kennis en ervaring op het gebied van het digital marketing

In 1 module ontwikkel je je tot digital marketingspecialist. Je verdiept je in onderwerpen als de marketingmix, segmentatie en customer journey om de digitale marketingstrategie van je organisatie te kunnen verbeteren.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Marketing B1
(3 bijeenkomsten)

o De ondernemingsstrategie en het marketingplanningsproces
o Mission statement en business definition
o Analyse/marktonderzoek van de externe omgeving
o Inzicht in consumentengedrag
o Analyse interne omgeving
o Van SWOT-analyse tot centraal probleem
o Van centraal probleem naar opties: het formuleren van nieuw strategisch beleid
o Segmentatie, targeting, positionering

4 maanden

Vakopleiding

SRM-NDMBV|NIMA B Digital Marketing Verkort

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.