Masterclass Media Planning (offline en online) - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 okt. 2021 tot 19 nov. 2021
placeAmsterdam
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeEindhoven
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeRotterdam
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeUtrecht
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeZwolle
14 jan. 2022 tot 11 feb. 2022
placeAmsterdam
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeEindhoven
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeRotterdam
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeUtrecht
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeZwolle
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeAmsterdam
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022
placeEindhoven
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022
placeRotterdam
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022
placeUtrecht
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022
placeZwolle
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022

Beschrijving

Je werkt als (online) marketeer, brandmanager of contentmanager en je wilt meer inzicht in de ideale afstemming tussen kanalen om je boodschap te verspreiden.
Deze training wordt verzorgd op C-nive...

Wil jij meer inzicht in hoe je vanuit je marketingcommunicatiedoelstellingen en brandings- en positioneringsuitgangspunten tot een goede media-invulling komt? Dan is deze Masterclass uitermate geschikt voor jou. Welke media worden door jouw doelgroep geconsumeerd, wat is het campagneconcept waarmee je werkt en welke boodschap/doel leent zich voor welk medium en in welke fase van het oriëntatieproces van jouw (potentiële) klant? Hoe zet je de verschillende media in en waar mag je deze op afreken…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mediaplanning, Marketingcommunicatie, Marketing management, Marketingstrategie en Marktonderzoek.

Je werkt als (online) marketeer, brandmanager of contentmanager en je wilt meer inzicht in de ideale afstemming tussen kanalen om je boodschap te verspreiden.
Deze training wordt verzorgd op C-nive...

Wil jij meer inzicht in hoe je vanuit je marketingcommunicatiedoelstellingen en brandings- en positioneringsuitgangspunten tot een goede media-invulling komt? Dan is deze Masterclass uitermate geschikt voor jou. Welke media worden door jouw doelgroep geconsumeerd, wat is het campagneconcept waarmee je werkt en welke boodschap/doel leent zich voor welk medium en in welke fase van het oriëntatieproces van jouw (potentiële) klant? Hoe zet je de verschillende media in en waar mag je deze op afrekenen. Welke verbanden zijn er te leggen en hoe stuur je vanuit strategisch perspectief bij? Na de Masterclass Media Planning kun jij antwoord geven op deze vragen.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Media Planning' van SRM.

In deze training Masterclass Media Planning (offline en online) verdiep je je in de customer journey van je klanten en ontwikkel je een strategie waarmee je je kanalen optimaal op elkaar laat inspelen. Zo zorg je ervoor dat je je klanten op elk punt van de klantreis weet te bereiken via het medium dat hier het beste bij past. De training wordt verzorgd door een docent met ruime ervaring in de praktijk. Door de concrete voorbeelden die je docent jou geeft, maak je je de stof snel eigen.

Na deze Masterclass ben je goed in staat om een mediaplan te maken behorend bij jouw marketing(communicatie)doelstellingen, kun je concrete KPI’s formuleren per medium en bijsturen waar nodig. Ook kun je met deze kennis beter sparren met mediabureaus voor hun keuzen bij de invulling van een mediastrategie en kun je resultaten bijsturen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Positionering, branding en communicatie
o Branding en creatieve ontwikkeling
o Buyer journey, customer journey en persona's: onderzoek naar consument en markt
o Mediatypen en mediaspecialismen
o Nieuwe mediatoepassingen: voice, gamification, augmented reality, virtual reality
o Public relations en voorlichting
o Sponsoring en promoties
o Direct-marketingcommunicatie
o Persoonlijke verkoop en evenementen
o Geïntegreerde on- en offline en aanpak
o Mediaplan, mediaselectie en executie
o Budget en accountability

3 dagen

Trainingen

SRM-GMC|Masterclass Media Planning (offline en online)

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.