Executive Master Leadership for Marketeers - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.131 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
7 sep. 2020 tot 11 dec. 2020
placeEindhoven
7 sep. 2020 tot 11 dec. 2020
placeRotterdam
7 sep. 2020 tot 11 dec. 2020
placeUtrecht
7 sep. 2020 tot 11 dec. 2020
placeZwolle
7 sep. 2020 tot 11 dec. 2020
placeAmsterdam
1 dec. 2020 tot 12 mrt. 2021
placeEindhoven
1 dec. 2020 tot 12 mrt. 2021
placeRotterdam
1 dec. 2020 tot 12 mrt. 2021
placeUtrecht
1 dec. 2020 tot 12 mrt. 2021
placeZwolle
1 dec. 2020 tot 12 mrt. 2021
placeAmsterdam
4 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021
placeEindhoven
4 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021
placeRotterdam
4 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021
placeUtrecht
4 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021
placeZwolle
4 mrt. 2021 tot 4 jun. 2021

Beschrijving

Je bent nauw betrokken bij het bepalen van het marketingbeleid van een merk of businessunit. Bijvoorbeeld als marketingmanager, brandmanager, marketingcommunicatiemanager, productmanager of salesma...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"Nieuwe tec…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Leiderschap, Strategisch management, Motiveren, Teambuilding en Operationeel management.

Je bent nauw betrokken bij het bepalen van het marketingbeleid van een merk of businessunit. Bijvoorbeeld als marketingmanager, brandmanager, marketingcommunicatiemanager, productmanager of salesma...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"Nieuwe technologieën en media leiden tot nieuwe verdienmodellen, concurrenten en klantgedrag. Hierdoor neemt de behoefte aan effectief leiderschap vanuit marketing ook toe. Met deze Executive Master Leadership for Marketeers zet je de volgende stap in je carrière. Je doet concrete kennis op over on- en offline media op managementniveau en ontwikkelt daarbij praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals. Je gaat aan de slag met de marketingstrategie van je organisatie en ontwikkelt effectieve vaardigheden om de marketingstrategie goed door te voeren in de organisatie. Daarvoor ga je aan de slag met je persoonlijk...


Je rondt dit programma af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde SRM-diploma 'Executive Master Leadership for Marketeers'.
Op het moment dat je verder wilt studeren in een Masteropleiding van NCOI University of Business Studies en je toelaatbaar bent tot deze opleiding, kun je dit programma mogelijk inbrengen als vrijstelling.

Tijdens deze Executive Master ontwikkel je je tot marketeer op senior niveau. Je verdiept je in de meest recente marketingontwikkelingen en brengt in kaart welke kansen je organisatie hieruit kan benutten. Met je kennis en inzichten ontwikkel je een heldere marketingstrategie waarin je rekening houdt met het gedrag van concurrenten en het veranderende gedrag van consumenten. Met de vaardigheden die je tijdens dit programma opdoet, kun je je directie overtuigend adviseren en enthousiasmeren. Zo zorg je voor de optimale aansturing op marketingdoelen.

In dit praktijkgerichte programma leer je alles wat je nodig hebt om effectief leiding te geven als marketeer. Je verdiept je in strategieën en ontwikkelingen binnen het marketinggebied en werkt aan je persoonlijke leiderschapsstijl. Met de combinatie van kennis en vaardigheden die je opdoet, kun je je marketingplannen onderbouwen en anderen ervan overtuigen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Leiderschapsprofiel Executive Master Leadership for Marketeers

(1 bijeenkomst)
o Persoonlijke intake
o Vastleggen leerdoelen
o Persoonlijke ontwikkelvraag
o Birkman-persoonlijkheidsinstrument
o Persoonlijke rapportage
o Persoonlijk consult

Persoonlijk Leiderschap

(2 dagen)
o Zelfanalyse
o Inzicht en bewustwording
o Jouw persoonlijkheid
o Persoonlijke drijfveren en ethiek
o Persoonlijke kernkwaliteiten
o Verbeterpunten en belemmeringen
o Persoonlijke effectiviteit
o Persoonlijke en zakelijke doelen concretiseren
o Prioriteiten stellen
o Assertief optreden
o Effectief delegeren en loslaten
o Conflicthantering
o Effectiviteit in relatie tot werk en privé
o Persoonlijke ontwikkeling en reflectie
o Eigen visie op leiderschap
o Identificatie persoonlijke ontwikkelpunten

Effectief Beïnvloeden en Overtuigen

(2 dagen)
o De psychologie van beïnvloeding
o Gedrag en invloed
o Beïnvloeden van veranderingen
o Sturen en overtuigen in veranderingen
o Invloed door inspiratie
o Overtuigend argumenteren
o Invloed en persoonlijkheid
o Politiek en succesvol opereren
o Invloed, overtuiging en leiderschap
o Vergroten van impact en invloed

Strategisch Marketingplan

(3 dagen)
o Strategisch kader
o Visie, missie en strategie
o Organisatiestrategie en marketing
o Branding en positionering
o Strategische marketing
o Markt- en concurrentieanalyse
o Beoordelen van strategische opties
o Key marketingmodellen in vogelvlucht
o Draagvlak voor de marketingstrategie
o Spot on zicht op strategische ontwikkelingen en issues
o Van strategie naar marketingplanning
o Stappenplan voor effectief strategisch marketingplan
o Vertalen van marketingstrategie naar marketingmiddelen en budget
o Van strategisch marketingplan naar marketingjaarplan en marketingpraktijk
o Het effectieve marketingplan in de praktijk

Integrale eindopdracht

(1 bijeenkomst van 3 uur)
Je rondt dit programma af met een eindopdracht.

Het programma Executive Master Leadership for Marketeers duurt 5 maanden. Het programma wordt overdag verzorgd. De dagvariant heeft 7 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur en 2 bijeenkomsten van 3 uur.

Vakopleiding

SRM-EMLFM|Executive Master Leadership for Marketeers

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.