SRM Digital en Media Planning - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

SRM Digital en Media Planning - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.137 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 mei. 2023 tot 14 jul. 2023
placeEindhoven
5 mei. 2023 tot 14 jul. 2023
placeRotterdam
5 mei. 2023 tot 14 jul. 2023
placeUtrecht
5 mei. 2023 tot 14 jul. 2023
placeZwolle
5 mei. 2023 tot 14 jul. 2023

Beschrijving

Je bent (online) marketeer, brandmanager of contentmarketeer en je wilt weten welke middelen je kunt inzetten om je doelen te verwezenlijken. Je wilt je ontwikkelen tot sparringpartner met een bred...

Je wilt een integrale marketingstrategie ontwikkelen waarmee je de inhoud, positionering en look en feel van je organisatie over al je kanalen uitrolt. Welke technologische mogelijkheden kun je benutten? Hoe zet je social in? En hoe zorg je dat online en offline dezelfde uitstraling hebben? Deze en andere vragen komen aan bod in de SRM Digital en Media Planning. Je volgt een aantal losse Masterclasses samen met de deelnemers van de volledige SRM C Digital Marketeer-opleiding. Ideaal als jij je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mediaplanning, Marketingcommunicatie, Marketing management, Marketingstrategie en Marktonderzoek.

Je bent (online) marketeer, brandmanager of contentmarketeer en je wilt weten welke middelen je kunt inzetten om je doelen te verwezenlijken. Je wilt je ontwikkelen tot sparringpartner met een bred...

Je wilt een integrale marketingstrategie ontwikkelen waarmee je de inhoud, positionering en look en feel van je organisatie over al je kanalen uitrolt. Welke technologische mogelijkheden kun je benutten? Hoe zet je social in? En hoe zorg je dat online en offline dezelfde uitstraling hebben? Deze en andere vragen komen aan bod in de SRM Digital en Media Planning. Je volgt een aantal losse Masterclasses samen met de deelnemers van de volledige SRM C Digital Marketeer-opleiding. Ideaal als jij je in een specifiek onderwerp wilt verdiepen in plaats van het volledige programma.



In dit programma ga je aan de slag met vraagstukken rondom bijvoorbeeld de positionering van je merk en de verschillende kanalen waar je gebruik van maakt. Je herkent je klanten en hun behoeften en gedrag en stelt op basis hiervan persona's op. Deze zullen je helpen je klanten op verschillende punten van de customer journey van de juiste informatie te voorzien, waardoor ze uiteindelijk jouw producten gaan afnemen en trouwe klanten worden. De inzichten die je tijdens dit programma opdoet, breng je samen in een marketingstrategie die al je marketingactiviteiten omvat.

Met dit programma werk je aan het ontwikkelen van een geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie. Om deze strategie succesvol vorm te kunnen geven verdiep je je in onderwerpen als online marketing en de traditionele marketingmix, mediatypen en -specialismen en een geïntegreerde en offline aanpak.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
(6bijeenkomsten)

o Strategische aspecten van digitale marketing
o Strategische aspecten en businessmodellen
o Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie
o (Online) marktonderzoek
o Online marketing en traditionele marketingmix
o (Online) branding
o Crossmediale optimalisatie/cross channel management
o Digitale instrumenten en tactieken
o Toekomst van social media en communities
o Augmented/mix & virtual reality
o Voice en Internet of Things
o Chatbots & live chat
o Mobile first
o Marketingdata en marketing automation
o Relatiegerichte marketing
o Social business en integratie
o Online klantacquisitie, e-commerce en CRM
o Implementatie van de geïntegreerde marketingstrategie
o Agile marketing
(6bijeenkomsten)

o Positionering, branding en communicatie
o Branding en creatieve ontwikkeling
o Buyer journey, customer journey en persona's: onderzoek naar consument en markt
o Mediatypen en mediaspecialismen
o Nieuwe mediatoepassingen: voice, gamification, augmented reality, virtual reality
o Public relations en voorlichting
o Sponsoring en promoties
o Direct-marketingcommunicatie
o Persoonlijke verkoop en evenementen
o Geïntegreerde on- en offline en aanpak
o Mediaplan, mediaselectie en executie
o Budget en accountability

Het programma SRM Digital en Media Planning duurt 3 maanden. Het programma wordt overdag verzorgd. De dagvariant heeft 6 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Trainingen

SRM-EMDG|SRM Digital en Media Planning

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.