E-mailmarketing Advanced - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.133 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeEindhoven
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeRotterdam
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeUtrecht
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeZwolle
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeAmsterdam
19 feb. 2021 tot 12 mrt. 2021
placeEindhoven
19 feb. 2021 tot 12 mrt. 2021
placeRotterdam
19 feb. 2021 tot 12 mrt. 2021
placeUtrecht
19 feb. 2021 tot 12 mrt. 2021
placeZwolle
19 feb. 2021 tot 12 mrt. 2021
placeAmsterdam
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021
placeEindhoven
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021
placeRotterdam
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021
placeUtrecht
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021
placeZwolle
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021

Beschrijving

Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-...

Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.


Na afloop ont…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-...

Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'E-mailmarketing Advanced' van SRM.

In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.

In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-mailstrategie

o Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
o E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
o Doelstellingen en KPI's
o Het neerzetten van een goede e-mailstrategie

Design en automation

o Mobile first versus content first
o E-mail binnen marketing automation
o Tools voor e-mailmarketing (automation)
o Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation

Effectieve conversie

o E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
o Databasemanagement en -analyse
o E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
o Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
o Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing

2 dagen

Trainingen

SRM-EMLMA|E-mailmarketing Advanced

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.