E-mailmarketing Advanced - Dag
Startdata en plaatsen
Amsterdam 21 feb. 2020 |
Eindhoven 21 feb. 2020 |
Rotterdam 21 feb. 2020 |
Utrecht 21 feb. 2020 |
Zwolle 21 feb. 2020 |
Amsterdam 12 mei. 2020 |
Eindhoven 12 mei. 2020 |
Rotterdam 12 mei. 2020 |
Utrecht 12 mei. 2020 |
Zwolle 12 mei. 2020 |
Amsterdam 9 sep. 2020 |
Eindhoven 9 sep. 2020 |
Rotterdam 9 sep. 2020 |
Utrecht 9 sep. 2020 |
Zwolle 9 sep. 2020 |
Beschrijving
Deze training is geschikt voor elke marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om nog effe...
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Het is een medium om doelgroepen persoonlijk te benaderen en kan dankzij haar gebruiksvriendelijkheid de lezer snel boeien en binden. Dat maakt deze training E-mailmarketing Advanced van SRM bijzonder interessant. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de salesfunnel. Je leert hoe je jouw content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van jouw m…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze training is geschikt voor elke marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om nog effe...
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Het is een medium om doelgroepen persoonlijk te benaderen en kan dankzij haar gebruiksvriendelijkheid de lezer snel boeien en binden. Dat maakt deze training E-mailmarketing Advanced van SRM bijzonder interessant. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de salesfunnel. Je leert hoe je jouw content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van jouw mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen jouw werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'E-mailmarketing Advanced' van SRM.
In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van e-mailbestanden. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers eerder aan te sturen op een call-to-action, zodat jij het aantal conversies vergroot.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
E-mailstrategie
o Actuele state-of-the-art-ontwikkelingen op het gebied van
e-mailmarketing
o E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
o Doelstellingen en KPI's
o Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
Design en automation
o Mobile first design
o E-mailmarketing automation
o Smart data
Effectieve conversie
o E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
o Databasemanagement en -analyse
o E-mailmarketing funnel
o Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
o Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing
1 dagen
Trainingen
SRM-EMLMA|E-mailmarketing Advanced
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.