Online Advertising - Dag
"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00
"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021 |
placeEindhoven 7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021 |
placeRotterdam 7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021 |
placeUtrecht 7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021 |
placeZwolle 7 mei. 2021 tot 21 mei. 2021 |
placeAmsterdam 9 sep. 2021 tot 23 sep. 2021 |
placeEindhoven 9 sep. 2021 tot 23 sep. 2021 |
placeRotterdam 9 sep. 2021 tot 23 sep. 2021 |
placeUtrecht 9 sep. 2021 tot 23 sep. 2021 |
placeZwolle 9 sep. 2021 tot 23 sep. 2021 |
placeAmsterdam 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
placeEindhoven 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
placeRotterdam 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
placeUtrecht 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
placeZwolle 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
placeAmsterdam 25 jan. 2022 tot 8 feb. 2022 |
placeEindhoven 25 jan. 2022 tot 8 feb. 2022 |
placeRotterdam 25 jan. 2022 tot 8 feb. 2022 |
placeUtrecht 25 jan. 2022 tot 8 feb. 2022 |
placeZwolle 25 jan. 2022 tot 8 feb. 2022 |
Beschrijving
Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...
Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw merk tussenuit springt? Dat leer je tijdens de training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de trends en mogelijkheden op het gebied van online advertising. Zo ontdek je wat de mogelijkheden zijn van de advertentieplatformen van Google, Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Je leert hoe je campagnes meetbaar maakt en hoe je met minder budget meer resultaat boekt. In de training Online Advertising maak j…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je starten met online adverteren via social media of Google? En wil je weten hoe je het meeste haalt uit paid media? Dan is de training Online Advertising iets voor jou. SRM ondersteunt je in h...
Merken schreeuwen online om aandacht. Hoe zorg jij ervoor dat je hier met jouw merk tussenuit springt? Dat leer je tijdens de training Online Advertising van SRM. Je verdiept je in de trends en mogelijkheden op het gebied van online advertising. Zo ontdek je wat de mogelijkheden zijn van de advertentieplatformen van Google, Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Je leert hoe je campagnes meetbaar maakt en hoe je met minder budget meer resultaat boekt. In de training Online Advertising maak je kennis met de belangrijkste features van Google Ads. Je ontdekt welke instellingen voor jou relevant zijn en duikt in geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Ook komen de principes van social advertising voorbij en leer je met Ads in Facebook, Instagram, LinkedIn en/of het Audience Netwerk de aandacht van je doelgroep te trekken.
Na afloop ontvang je het officiële diploma 'Online Advertising' van SRM.
Met een online advertentie heb je een groot bereik, maar hoe zorg je ervoor dat je met een beperkt budget maximaal rendement genereert? Dat leer je tijdens deze praktijkgerichte training van SRM. Je gaat aan de slag met het surfgedrag van je doelgroep en brengt hun customer journey in kaart. Zo leer je met welke tools je het effect van je advertenties kunt versterken. Ook ontwikkel je creatieve vaardigheden om je advertentie persoonlijker en relevanter te maken voor een doelgroep. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je het geleerde direct toe binnen je eigen werkomgeving, je merkt direct meer resultaat met je online advertenties.
In deze training leer je hoe je met online advertising meer
bereik en zichtbaarheid genereert. Zo ontdek je welke soorten
advertising er zijn en hoe je specifieke klantsegmenten kunt
targeten via Google en social media.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Trends en mogelijkheden
o Online advertising in de customer journey
o Verschillende soorten advertising
o Welke rollen spelen de creatives?
Online campagnes
o Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Google Ads en YouTube
advertising
o Realtime advertising
o Landelijke en regionale targeting
o Synergiekanalen
Resultaat van online advertising
o Hoe meet je online advertising?
o Meten en ROI social advertising
o Efficiënt budgetteren: kosten en planning
Regelgeving
o Inzicht in actuele privacywetgeving
o Datagebruik en codes
2 dagen
Trainingen
SRM-ONAD|Online Advertising
"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag. De eerste les viel me tegen, de tweede les maakte het goed. Vanwege de inhoud van de tweede les zou ik de training aanraden." - 21-07-2015 00:00
"Ik vond het jammer dat de training onderdeel was van een grotere cursus, waardoor voor de andere cursisten de focus op het grote geheel lag.… alles lezen - 21-07-2015 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.