Content Marketing en CRO (SRM MKT B) - Virtual Classroom

Content Marketing en CRO (SRM MKT B) - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze opleiding is ontwikkeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online content en zich wil verdiepen in conversieoptimalisatie, zoals webredacteuren, contentmanagers, tekstschrijvers...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Deze opleiding is ontwikkeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online content en zich wil verdiepen in conversieoptimalisatie, zoals webredacteuren, contentmanagers, tekstschrijvers...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Het creëren van waardevolle en relevante content is dé manier om klanten aan je organisatie te binden. Hoe waarborg je de actualiteit, consistentie en kwaliteit van online content? Hoe coördineer je redactietaken? In dit praktijkgerichte programma krijg je antwoord op deze vragen en daarnaast leer je over diverse theorieën, methodieken en conversietools om de conversie op je website en app te verhogen.

Onder begeleiding van een ervaren docent en samen met je medestudenten ga je ontdekken wat contentmanagement voor jou en je organisatie kan betekenen. Daarnaast ga je aan de slag met conversiegericht schrijven, verschillende CRO-technieken en het optimaliseren van je website voor mobiel gebruik.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Contentmanagement (SRM B)
(4 bijeenkomsten)

o Externe communicatie: briefing en advisering bureaus/partijen
o Projectmanagement
o Contentmanagementsystemen (CMS)
o Contentformats en -typen
o Contentdistributie
o Contentkalender
o Kwaliteitsborging
o Storytelling

Masterclass Conversieoptimalisatie - CRO Advanced (SRM B)
(4 bijeenkomsten)

o Methoden voor conversieoptimalisatie
o Conversiegerichte teksten beoordelen
o Je conversieratio meten en analyseren
o Interpreteren van je Google Analytics data
o A/B- en multivariate testen
o Psychologische principes van usability
o CRO-piramide
o Optimaliseren voor mobiel gebruik

4 maanden

Vakopleiding

SRM-MKTBCMCRO|Content Marketing en CRO (SRM MKT B)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.