Content Marketing en CRO (SRM MKT B) - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online content en zich wil verdiepen in conversieoptimalisatie, zoals webredacteuren, contentmanagers, tekstschrijvers...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online content en zich wil verdiepen in conversieoptimalisatie, zoals webredacteuren, contentmanagers, tekstschrijvers...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Het creëren van waardevolle en relevante content is dé manier om
klanten aan je organisatie te binden. Hoe waarborg je
de actualiteit, consistentie en kwaliteit van online content?
Hoe coördineer je redactietaken? In dit praktijkgerichte programma
krijg je antwoord op deze vragen en daarnaast leer je over diverse
theorieën, methodieken en conversietools om de conversie op je
website en app te verhogen.
Onder begeleiding van een ervaren docent en samen met je medestudenten ga je ontdekken wat contentmanagement voor jou en je organisatie kan betekenen. Daarnaast ga je aan de slag met conversiegericht schrijven, verschillende CRO-technieken en het optimaliseren van je website voor mobiel gebruik.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Contentmanagement (SRM B)
(4 bijeenkomsten)
o Externe communicatie: briefing en advisering bureaus/partijen
o Projectmanagement
o Contentmanagementsystemen (CMS)
o Contentformats en -typen
o Contentdistributie
o Contentkalender
o Kwaliteitsborging
o Storytelling
Masterclass Conversieoptimalisatie - CRO Advanced (SRM B)
(4 bijeenkomsten)
o Methoden voor conversieoptimalisatie
o Conversiegerichte teksten beoordelen
o Je conversieratio meten en analyseren
o Interpreteren van je Google Analytics data
o A/B- en multivariate testen
o Psychologische principes van usability
o CRO-piramide
o Optimaliseren voor mobiel gebruik
4 maanden
Vakopleiding
SRM-MKTBCMCRO|Content Marketing en CRO (SRM MKT B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.