Masterclass Business Intelligence en Big Data - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtual Classroom
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
computer Online: Virtual Classroom
9 feb. 2021 tot 9 mrt. 2021
computer Online: Virtual Classroom
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021

Beschrijving

Je werkt op de marketingafdeling en je wilt de grote hoeveelheden data die aanwezig zijn binnen het bedrijf analyseren en inzetten om de dienstverlening of marketinguitingen te verbeteren.
Deze tra...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business intelligence, Big Data, Datawarehouse, Businessarchitectuur en BiSL Foundation.

Je werkt op de marketingafdeling en je wilt de grote hoeveelheden data die aanwezig zijn binnen het bedrijf analyseren en inzetten om de dienstverlening of marketinguitingen te verbeteren.
Deze tra...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Big data maken het mogelijk om in te spelen op de belangrijkste verwachtingen van de moderne consument: personalisatie, tijdigheid en eenvoud. De meeste organisaties zijn goed in het verzamelen van data. Maar hoe koppel je databronnen? En hoe ontdek je wat de data je proberen te vertellen? In deze training Masterclass Business Intelligence en Big Data leer je hoe je de data binnen je organisatie kunt structureren, analyseren, interpreteren en gebruiken. Door je databronnen aan de juiste fases van de klantreis te koppelen kun je klanten met eenvoudige boodschappen verder de funnel in helpen. Data kunnen je ook verder helpen met het serv...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Business Intelligence en Big Data' van SRM.

Je leert in korte tijd wat de (on)mogelijkheden van data zijn en hoe je er optimaal van kunt profiteren binnen de grenzen van de wet. Door data actief te analyseren kun je zelfs voorspellingen leren doen voor toekomstig klantgedrag. In deze training onderzoek je daarnaast welke rol big data en business intelligence binnen je organisatie innemen en kunnen gaan spelen. Je docent heeft zelf ruime ervaring binnen dit vakgebied opgedaan en kan je daarom ook uitstekend helpen om de theorie in de praktijk toe te passen.

In deze training leer je werken met de tools om data te verzamelen en te analyseren. Je bevindingen kun je inzetten om je organisatie beter te laten aansluiten bij de markt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Big-data-analytics in onze maatschappij
o Inzet van big data in je organisatie
o Big-datastrategie
o Customer journey mapping
o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
o Analytics en slimme tools
o Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
o Social listening en analytics
o Van data naar, visualisatie en inzicht
o Growth hacking
o Predictive analytics/modelling en forecasting in marketing
o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
o Privacy, wet- en regelgeving
o Best practices (do’s and dont’s)

3 dagen

Trainingen

SRM-BIBD|Masterclass Business Intelligence en Big Data

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.