Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 18 aug. 2022 tot 1 sep. 2022 |
placeEindhoven 18 aug. 2022 tot 1 sep. 2022 |
placeRotterdam 18 aug. 2022 tot 1 sep. 2022 |
placeUtrecht 18 aug. 2022 tot 1 sep. 2022 |
placeZwolle 18 aug. 2022 tot 1 sep. 2022 |
placeAmsterdam 8 nov. 2022 tot 22 nov. 2022 |
placeEindhoven 8 nov. 2022 tot 22 nov. 2022 |
placeRotterdam 8 nov. 2022 tot 22 nov. 2022 |
placeUtrecht 8 nov. 2022 tot 22 nov. 2022 |
placeZwolle 8 nov. 2022 tot 22 nov. 2022 |
placeAmsterdam 6 feb. 2023 tot 20 feb. 2023 |
placeEindhoven 6 feb. 2023 tot 20 feb. 2023 |
placeRotterdam 6 feb. 2023 tot 20 feb. 2023 |
placeUtrecht 6 feb. 2023 tot 20 feb. 2023 |
placeZwolle 6 feb. 2023 tot 20 feb. 2023 |
placeAmsterdam 11 mei. 2023 tot 25 mei. 2023 |
placeEindhoven 11 mei. 2023 tot 25 mei. 2023 |
placeRotterdam 11 mei. 2023 tot 25 mei. 2023 |
placeUtrecht 11 mei. 2023 tot 25 mei. 2023 |
placeZwolle 11 mei. 2023 tot 25 mei. 2023 |
Beschrijving
De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...
De briefing is een cruciale factor in het succes van een marketingcommunicatieplan. De briefing is immers het uitgangspunt voor de creatieve mensen van het communicatiebureau. Als de briefing geen kaders geeft of duidelijke doelstellingen mist, is de kans groot dat de invulling van de campagne niet overeenkomt met de wensen van de adverteerder. Dat maakt deze training van SRM essentieel voor elke marketing- en communicatieprofessional. Tijdens deze training ontwikkel je de vaardigheden om overt…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...
De briefing is een cruciale factor in het succes van een marketingcommunicatieplan. De briefing is immers het uitgangspunt voor de creatieve mensen van het communicatiebureau. Als de briefing geen kaders geeft of duidelijke doelstellingen mist, is de kans groot dat de invulling van de campagne niet overeenkomt met de wensen van de adverteerder. Dat maakt deze training van SRM essentieel voor elke marketing- en communicatieprofessional. Tijdens deze training ontwikkel je de vaardigheden om overtuigende briefings te schrijven en creatieve voorstellen te beoordelen. Jij zorgt ervoor dat je creatievelingen inspireert en een concept retour krijgt dat aanspreekt en aansluit bij de door jou geformuleerde doelen. Met deze training van SRM versterk je je carrierèperspectieven aanzienlijk.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen' van SRM.
Uit welke onderdelen bestaat een goede briefing? En hoe zorg je ervoor dat de inhoud van een briefing aansluit op het doel en de doelgroep? Met deze en vele andere vragen ga je tijdens de training aan de slag. Je verdiept je in verschillende briefingsvarianten, waaronder de marketing-/beleidsbriefing, communicatiebriefing en inhoudsbriefing. Zo leer je hoe verschillende briefings zijn opgebouwd en leer je zelf briefings opstellen. Aan de hand van cases ontwikkel je direct je praktische vaardigheden.
Je leert briefings opstellen en beoordelen aan de hand van een
briefingsmodel. Daarbij beoordeel je de inhoud en bekijk je of het
doel en de doelgroepomschrijving voldoende naar voren komen in de
briefing.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
De basis van een goede briefing
o Briefingsmodel
o Onderdelen van een goede briefing
o Doel en doelgroep van de briefing
o Kenmerken van diverse briefings
o Kritische beoordelingscriteria
Typen briefing
o Marketing-/beleidsbriefing
o Communicatiebriefing
o Inhoudsbriefing
Stel je eigen briefing op
o Zelf opstellen van een kwalitatieve briefing
o Toetsen en beoordelen van creatieve voorstellen
o Praktische vaardigheden
2 dagen
Trainingen
SRM-BBCV|Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.