Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen - Dag

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.131 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeEindhoven
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeRotterdam
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeUtrecht
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeZwolle
5 nov. 2020 tot 19 nov. 2020
placeAmsterdam
9 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
placeEindhoven
9 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
placeRotterdam
9 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
placeUtrecht
9 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
placeZwolle
9 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
placeAmsterdam
17 mei. 2021 tot 31 mei. 2021
placeEindhoven
17 mei. 2021 tot 31 mei. 2021
placeRotterdam
17 mei. 2021 tot 31 mei. 2021
placeUtrecht
17 mei. 2021 tot 31 mei. 2021
placeZwolle
17 mei. 2021 tot 31 mei. 2021

Beschrijving

De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"De briefin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toetsen & beoordelen, Creativiteit, Functionerings- & Beoordelingsgesprekken, Assessment en Beoordelingssystemen.

De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...

Tijdelijk via virtual classroom. Onze klassikale opleidingen/trainingen gaan bij voldoende deelnemers gewoon van start alleen worden de lessen tijdelijk op afstand gegeven. Dit gebeurt d.m.v. virtual classroom of de docent geeft persoonlijk les via telefoon/facetime/skype. Zodra fysieke lessen weer mogelijk zijn gaan we weer over op klassikaal. Kies bij je inschrijving voor een startdatum en leslocatie en je ontvangt bij doorgang alle informatie. Voor meer informatie zie de website.
"De briefing is een cruciale factor in het succes van een marketingcommunicatieplan. De briefing is immers het uitgangspunt voor de creatieve mensen van het communicatiebureau. Als de briefing geen kaders geeft of duidelijke doelstellingen mist, is de kans groot dat de invulling van de campagne niet overeenkomt met de wensen van de adverteerder. Dat maakt deze training van SRM essentieel voor elke marketing- en communicatieprofessional. Tijdens deze training ontwikkel je de vaardigheden om overtuigende briefings te schrijven en creatieve voorstellen te beoordelen. Jij zorgt ervoor dat je creatievelingen inspireert en een concept retour krijgt dat aanspreekt en aansluit bij de door jou geformuleerde ...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen' van SRM.

Uit welke onderdelen bestaat een goede briefing? En hoe zorg je ervoor dat de inhoud van een briefing aansluit op het doel en de doelgroep? Met deze en vele andere vragen ga je tijdens de training aan de slag. Je verdiept je in verschillende briefingsvarianten, waaronder de marketing-/beleidsbriefing, communicatiebriefing en inhoudsbriefing. Zo leer je hoe verschillende briefings zijn opgebouwd en leer je zelf briefings opstellen. Aan de hand van cases ontwikkel je direct je praktische vaardigheden.

Je leert briefings opstellen en beoordelen aan de hand van een briefingsmodel. Daarbij beoordeel je de inhoud en bekijk je of het doel en de doelgroepomschrijving voldoende naar voren komen in de briefing.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

De basis van een goede briefing

o Briefingsmodel
o Onderdelen van een goede briefing
o Doel en doelgroep van de briefing
o Kenmerken van diverse briefings
o Kritische beoordelingscriteria

Typen briefing

o Marketing-/beleidsbriefing
o Communicatiebriefing
o Inhoudsbriefing

Stel je eigen briefing op

o Zelf opstellen van een kwalitatieve briefing
o Toetsen en beoordelen van creatieve voorstellen
o Praktische vaardigheden

2 dagen

Trainingen

SRM-BBCV|Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.