Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
8 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
Eindhoven
8 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
Rotterdam
8 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
Utrecht
8 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
Zwolle
8 okt. 2019 tot 15 okt. 2019
Amsterdam
14 feb. 2020 tot 21 feb. 2020
Eindhoven
14 feb. 2020 tot 21 feb. 2020
Rotterdam
14 feb. 2020 tot 21 feb. 2020
Utrecht
14 feb. 2020 tot 21 feb. 2020
Zwolle
14 feb. 2020 tot 21 feb. 2020
Amsterdam
8 jun. 2020 tot 15 jun. 2020
Eindhoven
8 jun. 2020 tot 15 jun. 2020
Rotterdam
8 jun. 2020 tot 15 jun. 2020
Utrecht
8 jun. 2020 tot 15 jun. 2020
Zwolle
8 jun. 2020 tot 15 jun. 2020

Beschrijving

De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...

De briefing is een cruciale factor in het succes van een marketingcommunicatieplan. De briefing is immers het uitgangspunt voor de creatieve mensen van het communicatiebureau. Als de briefing geen kaders geeft of duidelijke dooelstellingen mist, is de kans groot dat de invulling van de campagne niet overeenkomt met de wensen van de adverteerder. Dat maakt deze training van SRM essentieel voor elke marketing- en communicatieprofessional binnen de branche. Tijdens deze training ontwikkel je de va…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toetsen & beoordelen, Creativiteit, Functionerings- & Beoordelingsgesprekken, Assessment en Beoordelingssystemen.

De training Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen is bedoeld voor opdrachtgevers, product-, marketing- en communicatiemanagers. Daarnaast is de training ook geschikt voor medewerkers in...

De briefing is een cruciale factor in het succes van een marketingcommunicatieplan. De briefing is immers het uitgangspunt voor de creatieve mensen van het communicatiebureau. Als de briefing geen kaders geeft of duidelijke dooelstellingen mist, is de kans groot dat de invulling van de campagne niet overeenkomt met de wensen van de adverteerder. Dat maakt deze training van SRM essentieel voor elke marketing- en communicatieprofessional binnen de branche. Tijdens deze training ontwikkel je de vaardigheden om overtuigende briefings te schrijven en creatieve voorstellen te beoordelen. Jij zorgt ervoor dat je creatieven inspireert en een concept retour krijgt dat aanspreekt en aansluit bij de door jouw geformuleerde doelen. Met deze training van SRM versterk je jouw carrierèperspectieven aanzienlijk.

Trainingen

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen' van SRM.

Uit welke onderdelen bestaat een goede briefing? En hoe zorg je ervoor dat de inhoud van een briefing aansluit op het doel en de doelgroep? Met deze en vele andere vragen ga je tijdens de training aan de slag. Je verdiept je in verschillende briefingsvarianten, waaronder de marketingbriefing, communicatiebriefing, beleidsbriefing en inhoudsbriefing. Zo leer je hoe verschillende briefings zijn opgebouwd en leer je zelf briefings opstellen. Aan de hand van cases ontwikkel je direct jouw praktische vaardigheden.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

De basis van een goede briefing

o Briefingmodel
o Onderdelen van een goede briefing
o Doel en doelgroep van de briefing
o Kenmerken van diverse briefings
o Kritische beoordelingscriteria

Typen briefing

o Marketingbriefing
o Communicatiebriefing
o Beleidsbriefing
o Inhoudsbriefing

Stel je eigen briefing op

o Zelf opstellen van een kwalitatieve briefing
o Toetsen en beoordelen van creatieve voorstellen
o Praktische vaardigheden

SRM-BBCV|Briefing en Beoordeling van Creatieve Voorstellen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.