Artificial Intelligence (AI) voor Marketeers - Dag
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze training is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen en j...
Wat kun je met artifical intelligence en wat is het precies? Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven. Maar er is veel meer dan dat en ook gerelateerd aan het vak van marketeer. AI toepassen op grote datasets en analyses laten maken die door mensen niet uit te voeren zijn, kunnen leiden tot nieuwe inzichten en commerciële voordelen ten opzichte van je concurrentie. Tijdens deze nieuwe …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze training is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen en j...
Wat kun je met artifical intelligence en wat is het precies? Zelfrijdende auto's en spraakherkenning zijn twee voorbeelden van artificial intelligence (AI) die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven. Maar er is veel meer dan dat en ook gerelateerd aan het vak van marketeer. AI toepassen op grote datasets en analyses laten maken die door mensen niet uit te voeren zijn, kunnen leiden tot nieuwe inzichten en commerciële voordelen ten opzichte van je concurrentie. Tijdens deze nieuwe training leer je hoe computers taken uitvoeren waarbij normaal menselijke intelligentie van belang is. Je leert opdrachten die worden gegeven met betrekking tot beeld en geluid te begrijpen. Na de basis op het gebied van AI ga je direct aan de slag met het linken van deze technologie aan de verschillende disciplines binnen de marketing. Ook leer je wat mag, wat niet en wat je zou moeten willen en wat niet.
Het intensieve programma van deze training bestaat uit theorie, demo’s, praktijkopdrachten en discussie. Je gaat aan de slag met het bouwen van een AI-model met een gebruikersvriendelijke tool. Je praat live met een chatbot en je mag zelf foto’s laten interpreteren door image recognition software. AI wordt geen science fiction meer, je stapt zelf in de nieuwe wereld. AI wordt hierdoor tastbaar en je koppelt het vervolgens direct aan een of meerdere marketingactiviteiten. Het eerste gedeelte wordt verzorgd door onze businesspartner Computrain, dé IT-opleider van Nederland.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Artificial Intelligence (AI) Essentials
o Introductie – waarom is A.I. belangrijk?
o Voorbeelden van AI en voordelen hiervan
o Introductie in Machine Learning en Deep Learning
o Bouwen van een eerste A.I. model
- De toekomst van A.I. Toepassing ervaren – beeld, geluid en taal verwerking
- Werken met ChatGPT van OpenAI
- Ethiek en risico’s
- Hoe te starten
Masterclass AI en Marketing
o AI in Business
o Analyses & Voorspellingen
o De vijf p’s van Marketing AI dieper uitgelicht
o AI in praktijk
o AI tools en frameworks
2 dagen
Trainingen
SRM-13893|Artificial Intelligence (AI) voor Marketeers
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.