Poolmanagement, budgetteren en outsourcing
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Heb jij of heeft jouw team net niet het juiste kennisniveau om ervoor te zorgen dat het doel van de WFM- of personeelsplanningsafdeling geborgd wordt? Dan is de Spril Academie wat voor jou. Wij bieden een breed scala aan trainingen aan op verschillende niveaus waarmee wij jou kunnen helpen!
Onze opleidingingen en trainingen worden gegeven op locatie in Almere.
Poolmanagement, budgetteren en outsourcing
In de training Poolmanagement, Budgetteren en Outsourcing kijken we naar zaken als poolopbouw, de impact van wetgeving op poolmanagement, de arbeidsmarkt, outsourcingsmogelijkheden en demografische omstandigheden. Ook kijken we naar de financiële componenten in het capaciteitsplan en naar hoe het budget van het Contactcenter tot stand komt. Deze training is voor Capaciteitsmanagers en WFM-managers die (ook) op tactisch en strategisch niveau willen adviseren en die de financiële gevolgen van capaciteitskeuzes helder inzichtelijk willen maken.
Wat kun je na deze training?
- Berekenen welke schaalbaarheid jouw contactcenter nodig heeft
- Berekenen wa…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb jij of heeft jouw team net niet het juiste kennisniveau om ervoor te zorgen dat het doel van de WFM- of personeelsplanningsafdeling geborgd wordt? Dan is de Spril Academie wat voor jou. Wij bieden een breed scala aan trainingen aan op verschillende niveaus waarmee wij jou kunnen helpen!
Onze opleidingingen en trainingen worden gegeven op locatie in Almere.
Poolmanagement, budgetteren en outsourcing
In de training Poolmanagement, Budgetteren en Outsourcing kijken we naar zaken als poolopbouw, de impact van wetgeving op poolmanagement, de arbeidsmarkt, outsourcingsmogelijkheden en demografische omstandigheden. Ook kijken we naar de financiële componenten in het capaciteitsplan en naar hoe het budget van het Contactcenter tot stand komt. Deze training is voor Capaciteitsmanagers en WFM-managers die (ook) op tactisch en strategisch niveau willen adviseren en die de financiële gevolgen van capaciteitskeuzes helder inzichtelijk willen maken.
Wat kun je na deze training?
- Berekenen welke schaalbaarheid jouw contactcenter nodig heeft
- Berekenen wat de financiële gevolgen van keuzes in de poolsamenstelling zijn
- Adviseren over de meest geschikte poolsamenstelling
Wat weet je na deze training?
- Welke actualiteiten van invloed zijn op je poolsamenstelling
- Welke vormen van flexibiliteit er zijn
- Wat de belangrijkste componenten zijn in het Contactcenterbudget
Inhoud Poolmanagement, budgetteren en outsourcing
- Het belang van strategische personeelsplanning;
- Externe factoren bij poolmanagement;
- De huidige arbeidsmarkt;
- Contractvormen;
- Benodigde schaalbaarheid en flexibiliteit;
- Opbouw pool;
- Vormen van budgetteren;
- Kostencomponenten in het capaciteitsplan;
- Stappenplan opstellen fte-budget.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.