De klant begrijpen

Type product
Niveau
Logo van Specialist Development B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Specialist Development B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

De klant begrijpen. 

In taal ligt heel veel informatie besloten. Wanneer je gevoelig wordt voor de taal die de ander spreekt kun je alert worden op de overtuigingen die daarachter schuilgaan. Dit gaat je helpen om je advies over te brengen op de ander. Niet alleen de ander heeft overtuigingen maar jijzelf natuurlijk ook. Ben je je bewust van de zaken die voor jou zo vanzelfsprekend zijn dat je ze niet eens meer opmerkt? Door je paradigma’s af te pellen krijg je zicht op voor jou belemmerende en bevorderende overtuigingen (en die van je klant). 

 

De module volg je online, je maakt de opdrachten en daarna spreek je online met je coach jouw situatie door.  bestaat uit oefenen, inbreng eigen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: NLP, Leiderschap, Communiceren, Psychologie en Communicatievaardigheden.

De klant begrijpen. 

In taal ligt heel veel informatie besloten. Wanneer je gevoelig wordt voor de taal die de ander spreekt kun je alert worden op de overtuigingen die daarachter schuilgaan. Dit gaat je helpen om je advies over te brengen op de ander. Niet alleen de ander heeft overtuigingen maar jijzelf natuurlijk ook. Ben je je bewust van de zaken die voor jou zo vanzelfsprekend zijn dat je ze niet eens meer opmerkt? Door je paradigma’s af te pellen krijg je zicht op voor jou belemmerende en bevorderende overtuigingen (en die van je klant). 

 

De module volg je online, je maakt de opdrachten en daarna spreek je online met je coach jouw situatie door.  bestaat uit oefenen, inbreng eigen casuistiek, reflecteren, theorie en een opdracht voor de eigen werkpraktijk.  Deze trainingsdag is onderdeel van de online  training Consutling Skills maar is ook los te volgen. 

Consulting Skills voor Professionals - Vergroot je invloed.

Los van de inhoud van je advies is het belangrijk om je advies zo goed mogelijk over te brengen. Dit is een uitdagende opdracht, zeker wanneer je door de inhoud van je werk gedreven wordt. De consulting skills training is ontwikkeld voor professionals, specialisten, kenniswerkers van alle disciplines.

De Consulting Skills Training is een succesvol concept dat al meerdere jaren wordt gegeven. Het is geen standaardtraining met vaste onderwerp en een vaste spreker/trainer waar je naartoe gaat om jezelf een bepaalde “vaardigheid” aan te leren. Je komt hier om je vakmanschap echt naar een volgend niveau te brengen! Dit is een training voor professionals, door professionals. Gedurende 6 modules komen er verschillende facetten aan de orde. Al deze facetten hebben te maken met jouzelf en hoe je je effectiviteit als adviseur kunt verhogen!

- De training is verspreid over 6 losse modules.

- Die je online volgt, in eigen tempo. 

- Je krijgt opdrachten die je in je eigen werkpraktijk kunt uitvoeren. 

- En vervolgens online/telefonisch bespreekt met je vaste coach. 

- Dat maakt het persoonlijk en intensief

- Tijdens het gehele traject toegang tot de online leeromgeving.

De thema’s van de dagen zijn:

  • Principes van Effectieve Communicatie
  • Invloed in de Adviesrelatie
  • Mijn boodschap overbrengen
  • De klant begrijpen
  • Hoe krijg ik mensen mee?
  • Mijn potentieel benutten

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.